Husk Tv mandag 24-9
Fra : pwh

Dato : 23-09-07 08:56

Der handler kriminalmagasinet Station 2 om kamphunde.

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 24-09-07 19:43

On 23 Sep., 09:56, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:
> Der handler kriminalmagasinet Station 2 om kamphunde.
>
> /Jens

Der er hjælp på vej til ejere af kamphunde. Ingen sure tilråb, ingen
problemer med udlejere, eller andre hundeejere!

http://www.attackchi.org.au/kits.htm

Foreløbigt kun til dobermann, men man arbejder på sagen...;)

Hilsen Kim

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-09-07 20:45

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

problemer med udlejere, eller andre hundeejere!

http://www.attackchi.org.au/kits.htm

Foreløbigt kun til dobermann, men man arbejder på sagen...;)

Ihh altså...Det trak sør`me på smilebåndet her..GGG..
For pokker hvor åndsvagt..LOL..

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-09-07 20:55

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Foreløbigt kun til dobermann, men man arbejder på sagen...;)
>
> Ihh altså...Det trak sør`me på smilebåndet her..GGG..

Jeg hylede af grin, men det må da være en spøg, og
dog.............de stakkels vovser, hvad de dog kan blive udsat for
?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-09-07 21:00

> [...]
>
> Jeg hylede af grin, men det må da være en spøg, og dog.............de
> stakkels vovser, hvad de dog kan blive udsat for ?

Ja.., min første tanke var min mand, der når han skal være vittig , joker
med at puddel-klippe kattene..
LOL...
Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-09-07 21:06

>>> news:1190659367.917596.320440@22g2000hsm.googlegroups.com... On

> Ja.., min første tanke var min mand, der når han skal være vittig
> , joker med at puddel-klippe kattene..
> LOL...
> Mvh. Marie

Det bliver nok for besværligt, det er jo ikke nok at klippe. Han
skal også bruge hårfarve og krøllejern ellers kommer de vist ikke
til at ligne. LOL

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 21:04

On Mon, 24 Sep 2007 21:55:25 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg hylede af grin, men det må da være en spøg, og
>dog.............de stakkels vovser, hvad de dog kan blive udsat for

Jeg kan ikke rigtig lide mastiff'er forklædt som OES'ere , men man
kan da regne ud, sheepdog'en formodentlig er OK, når den kan bruges på
den måde )
--
Ivan Madsen
med to OES'ere i huset, som bare er vidunderlige.

Fra : BettinaP

Dato : 27-09-07 11:26

hehehehe
Måske er det sagen til Thea. Hun kan bare ikke forstå hvorfor alle mennesker
ikke kan se hun er ganske bedårende og skal nuttes langt ind i det 22ende
århundrede af alle

det er ikke nemt når man er en misforstået dobermann

BettinaP

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:46f81355$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-09-07 11:47

"BettinaP" <bep@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det 22ende århundrede af alle
>
> det er ikke nemt når man er en misforstået dobermann

GGG...nej det er ikke sådan når man er en misforstået farlig potensforlænger
(-;.. mine to boxere forstår heller ikke at folk bakker eller pludselig ser
meget forskrækkede ud, når de kommer tromlende for at få kæl, ej heller
"lille" Albert fra vores træningshold, en KÆMPE pragtfuld rottweiler, der
bare ikke har forstået at han ikke er en lille uimodståelig hvalp mere..

Mvh. Marie -der bestemt synes at Thea må have sådan et kostume..GG

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 25-09-07 06:11

> Der handler kriminalmagasinet Station 2 om kamphunde.
>
> /Jens

hmm jeg synes nu det var et hurtigt overstået indslag, uden meget kød på.
Der var ikke synderligt meget info synes jeg.
og blev folk der ikke ved hvad en "muskelhund" er, meget klogere?.Andet end
det bare er en stærk og muskelrig hund med et hidsigt temperament.
Jeg havde håbet på, at der var lidt mere omkring racerne, og ikke bare en
generel massebetegnelse.
Så jeg var ikke imponeret.

Mvh. Marie

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 25-09-07 12:43

On 25 Sep., 07:10, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOS...@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> det bare er en stærk og muskelrig hund med et hidsigt temperament.
> Jeg havde håbet på, at der var lidt mere omkring racerne, og ikke bare en

Enig Marie, det var ikke nogen god udsendelse ;-(

Mvh Fru Larsen.

Fra : pwh

Dato : 25-09-07 21:15

BorderTerrierMor, skrev:

> Enig Marie, det var ikke nogen god udsendelse ;-(
>
> Mvh Fru Larsen.

Jeg blev også skuffet.
Havde fået indtrykket af at det var en detikeret udsendelse,
og ikke bare et fladt indslag.
Men igen, det efterlod da et vist indtryk hos mig.

/Jens

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 26-09-07 21:58

> [...]
> og ikke bare et fladt indslag.
> Men igen, det efterlod da et vist indtryk hos mig.

Vanlig kvalitet for TV2's magasinprogrammer!
Men det efterlader selvfølgelig, som Jens siger, et vist indtryk - et
indtryk af, at nogle hundeførere burde aflives ...

/K