Compiler?
Fra : Mads Jensen

Dato : 14-12-00 21:42

Hej NG

Jeg ville gerne igang med noget C/C++ programmering, men jeg har et lille problem:
Hvilken compiler skal jeg vælge? Den skal være gratis, og være beregnet til Windows/DOS systemer!

--
Med venlig hilsen/ Wishes
Mads Jensen

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 14-12-00 21:57

> [...]

problem:
>Hvilken compiler skal jeg vælge? Den skal være gratis, og være beregnet til

Borland har lavet en gratis c++ compiler.

\MK

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-12-00 23:55

Morten Klostergaard skrev:

>Borland har lavet en gratis c++ compiler.

Og DJGPP er gratis og findes til DOS (eller en dosboks).

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : klaus hebsgaard

Dato : 15-12-00 09:12

Ikke for at være sur og tvær, men det spørgsmål er faktisk blevet stillet en
syv-otte og fyrre gange her på listen.
Så tag lige at kigge listen igennem.
Er du herefter i tvivl - så spørg igen

MVH