Hjælp til php sti?
Fra : Otto Skov

Dato : 16-09-07 11:28

Jeg er hostet hos web10
og skal bruge stien til disse ting.

Jeg har kontaktet suporrten, men den køre ikke så hurtigt i week enden.
Og så tænkete jeg at der måske var en her inde som viste det.
På forhånd tak.
Otto Skov

Path to php binary

not found
You should specify full path to your PHP interpreter here.
/usr/local/bin/php
----------------------------
Path to mogrify

not found
If mogrify binary doesn't exist please install ImageMagick
/usr/local/bin/mogrify
------------------------------
Path to convert
Example:

not found
If convert binary doesn't exist please install ImageMagick
/usr/local/bin/convert
--------------------------------
Path to composite

not found
If composite binary doesn't exist please install ImageMagick
/usr/local/bin/composite

Fra : Martin

Dato : 17-09-07 08:37

Otto Skov wrote:
> [...]
> Path to composite
>
> not found
> If composite binary doesn't exist please install ImageMagick

Prøv med /usr/local/sbin
men det er nu slet ikke sikkert du har adgang til disse, pga safe mode

Fra : Otto Skov

Dato : 20-09-07 15:59

Mange tak for svaret.
Jeg har haft lidt meget arbejde, så derfor den lange svartid.

Men ja der er safe mode og det kan man ikke slå fra.

Jeg er også ved at kigge efter en ny udbyder.

M.v.h.
Otto

Fra : Martin

Dato : 21-09-07 13:14

Otto Skov wrote:
> Mange tak for svaret.
> Jeg har haft lidt meget arbejde, så derfor den lange svartid.
>
> Men ja der er safe mode og det kan man ikke slå fra.
>
> Jeg er også ved at kigge efter en ny udbyder.

Tror desværre ikk du finder en udbyder i DK der ikke bruger safe_mode = on.

Det som er det vigtigste er at de har en værdi i safe mode directory,
hvor dine ønskede funktioner ligge i. Dog vil du stadig komme op med en
"not found" - men når du bruger funktionerne i miljøet, så vil de virke.

Safe mode er virkelig en irriterende ting!

Fra : Otto Skov

Dato : 22-09-07 22:21

Hvis jeg nu skulle finde en udbyder som ikke har safe mode=on.

Hvem skal jeg så bruge?
M.v.h.
Otto Skov