E-Mail
webnoob 5265
Outlook klient engelsk, mapper danske !?!?~
Fra : Jack

Dato : 10-07-01 17:33

Jeg har nogle Outlook 2000 klienter på en Exchange 2000 server. Disse
klienter er engelske og jeg vil gerne have dem til at være danske. Jeg
prøvede at installere Outlook ind fra en dansk Office pakke, men den forblev
engelsk.

Hvordan får man den til at blive dansk og hvordan kan det være at mappe
navnene på nogle maskiner er danske og på andre engelske ?

Alternativt vil jeg bare gerne ens struktur på alle arbejdspladser, dvs.
engelske mappe og engelsk outlook.

Håber i kan svare hurtigt på dette idet det gerne skulle ændres imorgen.

Mvh

Jack

FUT: dk.edb.system.ms-windows.server
( Fik den ikke sendt til andre grupper første gang :) )

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-07-01 17:40

Hej Jack

"Jack" <jack.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:9ifaj0$n3d$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Hvordan får man den til at blive dansk og hvordan kan det være at mappe
> navnene på nogle maskiner er danske og på andre engelske ?

Der vælges efter sproget på den klient der første gang logger på pågældende
brugers exchangeaccount.

> Alternativt vil jeg bare gerne ens struktur på alle arbejdspladser, dvs.
> engelske mappe og engelsk outlook.

Man kan vist rename dem med en gammel Exchange klient.
Kan hentes her:
<http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q262/4/26.ASP>

Måske Asbjørn eller Lars kan nogle smartere trick
(A havde vist engang et lignende problem).

FUT: dk.edb.system.ms-windows.server

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.: