mail under vista
Fra : Kim

Dato : 16-09-07 19:40

Hej

Jeg er stødt på et underligt problem med windows mailprogram under vista.
Når man har lavet en mail og klikker på send/modtag sker der ikke noget.
Mailen bliver liggende i udbakken og bliver ikke sendt før man har lukket
programmet og åbner det igen ! Er der nogen der har et bud på en løsning ?

venlig hilsen

Kim

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 000774-7, 15-09-2007
Tested on: 16-09-2007 20:40:28

Fra : Ulvir

Dato : 16-09-07 21:12

"Kim" <kims@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> programmet og åbner det igen ! Er der nogen der har et bud på en løsning ?

Funktioner-

Indstillinger-

Send-

Flueben ved 'Send meddelelser staks'

Velbekomme-

Fra : Kim

Dato : 16-09-07 21:42

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in

> "Kim" <kims@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Funktioner-
>
> Indstillinger-
>
> Send-
>
> Flueben ved 'Send meddelelser staks'
>
> Velbekomme-
>

> ---
> avast! Antivirus: Inbound message clean.
> Virus Database (VPS): 000775-0, 16-09-2007
> Tested on: 16-09-2007 22:40:05
> avast! - copyright (c) 2000-2007 ALWIL Software.

tak for hurtigt svar det skal tjekkes.

vh

Kim

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 000775-0, 16-09-2007
Tested on: 16-09-2007 22:41:42