video8 til pc??
Fra : gregers hoff

Dato : 10-10-07 14:32

Hej
Er der nogen der kan rådgive mht at overføre video fra mit video8-kamera til
min pc.Jeg købte en medion videograbber i aldi,men kan ikke få det til at
virke.
Venlig hilsen Gregers Hoff

Fra : Mads

Dato : 10-10-07 15:39

Beskriv problemet mere detaljeret.

Hvilken del virker ikke? Kan du ikke
installere videograbberen eller er det
forbindelsen mellem kamera og grabber
der driller ?

Oplysninger, oplysninger, oplysninger.
Jo flere jo bedre.

mvh Mads

Fra : gregers hoff

Dato : 10-10-07 17:50

Hej Mads
Jo,grabberen er installeret,men der kommer ikke noget igennem.
Gregers

Fra : Mads

Dato : 10-10-07 19:58

On Wed, 10 Oct 2007 18:50:15 +0200, "gregers hoff"
<gregershoff@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej Mads
>Jo,grabberen er installeret,men der kommer ikke noget igennem.
>Gregers

Det kunne være en manglende indstilling. F.eks. angivelse
af den kilde der skal grabbes fra. Om det er S-VHS eller et
Composite signal. Jeg kender ikke lige Aldi's grabber, men
ved dem jeg har brugt skulle dette indstilles før der kom
et billede igennem.

mvh Mads