Batterifri trådløs mus.
Fra : kk

Dato : 10-10-07 10:39

Har nogen erfaring med subj. som er et af ALDI's tilbud i den kommende uge,
og som beskrives således:
Bevægelserne med musen videresendes som magnetiske impulser via den følsomme
RFID musemåtte til USB modtageren. 3 års garanti.
Kr. 179,- ?
mvh
kk

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 10-10-07 19:18

"kk" skrev
> [...]
uge,
> og som beskrives således:
> Bevægelserne med musen videresendes som magnetiske impulser via den

Jeg har prøvet en tilsvarende mus fra WACOM
http://www.digitizer.dk/index.php?page=Wacom-Intuos3-A5
og musen virkede ok, uden kugle eller batteri,
men jeg er blevet meget mere glad for den batteriløse pen,
så nu bruger jeg udelukkende pen.

Den pen jeg har hjemme er en Wacom Volito2:
http://www.digitizer.dk/index.php?page=Volito

Thorkild

Fra : Fietsenmaker

Dato : 11-10-07 06:12

kk skrev:
> [...]
> Bevægelserne med musen videresendes som magnetiske impulser via den følsomme
> RFID musemåtte til USB modtageren. 3 års garanti.

Vi var nogle stykker (7) som købte denne mus hos www.computermester.dk,
så blev prisen kr. 155 stykket.
Virker fint og med dem medfølgende driver kan man programmere musen så
den passer til ens personlige ønske.
Har en kammerat som har brugt den i 1½ år og det gjorde at vi gik over
til at købe den.

Fra : kk

Dato : 11-10-07 14:18

"Fietsenmaker" <fietsen@maker.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> passer til ens personlige ønske.
> Har en kammerat som har brugt den i 1½ år og det gjorde at vi gik over til

Mange tak for svar.
Nu et tillægsspørgsmål, som jeg glemte tidligere. Tror I også at den kan
bruges sammen med et trådløst Logitech/Medion keyboard som jo kører på samme
"modtager" som den tilhørende mus. Egentlig skulle det jo kunne lade sig
gøre, hvis jeg blot til den batteriløse bruger en anden usb port - eller??
mvh
kk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-10-07 14:31

"kk" <kru@nospammail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> kører på samme "modtager" som den tilhørende mus. Egentlig skulle det
> jo kunne lade sig gøre, hvis jeg blot til den batteriløse bruger en

Que???

Hvad mener du?

Hvis der virkelig er tale om RFID mellem mus og måtte, anvender det et
andet spectrum end det som Logitech normalt bruger.

http://en.wikipedia.org/wiki/RFID
Logitech anvender 2,4Ghz

--
Bjarke Andersen

Fra : kk

Dato : 11-10-07 14:55

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis der virkelig er tale om RFID mellem mus og måtte, anvender det et
> andet spectrum end det som Logitech normalt bruger.

Det jeg mener er: Hvis jeg slukker min nuværende mus, og sætter den nye
måtte i en usb port, vil den batteriløse mus da virke?

mvh
kk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-10-07 15:02

> Det jeg mener er: Hvis jeg slukker min nuværende mus, og sætter den nye
> måtte i en usb port, vil den batteriløse mus da virke?

Ja, ellers læs installationsvejledningen der følger med.

--
Bjarke Andersen

Fra : kk

Dato : 11-10-07 16:24

> "kk" <kru@nospammail.dk> crashed Echelon writing

> Ja, ellers læs installationsvejledningen der følger med.
>
> --
> Bjarke Andersen

Hej,
Jeg takker for hjælpen. Jeg vil prøve sådan en fætter.
mvh
kk

Fra : Fietsenmaker

Dato : 12-10-07 17:16

kk skrev:
> "Fietsenmaker" <fietsen@maker.com> skrev i en meddelelse
>>> mvh

> [...]
> gøre, hvis jeg blot til den batteriløse bruger en anden usb port - eller??

Har installeret hos en kammerat, som har logitech trådløs mus og
keyboard, vi tog musen væk og så kørte både ny mus og gammel tastatur.

Fra : kk

Dato : 13-10-07 07:12

> Har installeret hos en kammerat, som har logitech trådløs mus og keyboard,
> vi tog musen væk og så kørte både ny mus og gammel tastatur.

Tak for info, det er lige det jeg vil prøve!
mvh
kk

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 13-10-07 17:34

Hej KK

Jeg sælger computermesters batterifrie trådløse mus for 129kr inkl. moms..

Skriv mig en mail hvis du er interesseret..

brian@FJERNw-net.dk

//Brian

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-10-07 16:45

Icenfire (6920) wrote:
> Hej KK
> Skriv mig en mail hvis du er interesseret..

Har du prøvet at emaile KK direkte?

Jesper Poulsen