Bedste Skype telefon?
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 09-10-07 18:43

Hey

Til januar flytter vi til Bulgarien for et par år eller mere. Vi har
besluttet at give en tidlig julegave til de nærmeste familiemedlemmer
bestående af en Skype telefon. Jeg skal have fundet et par af de bedste
modeller, og har følgende krav:

- mulighed for opkald uden computeren er tændt
- trådløs telefon
- mulighed for tilkobling af headset
- lækkert design
- mulighed for alm. telefoni (IKKE via Skype-in eller Skype-Out)
- prisleje på 750-1500,- pr. stk.

Gode bud?

Mange gode hilsner
Bo Kamp Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-10-07 18:59

Bo Kamp Dudek wrote:

> Gode bud?

Ja, i gruppen for IP-telefoni.

Jesper Poulsen

Fra : Søren Andersen

Dato : 09-10-07 19:26

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> wrote in message
> [...]
> - mulighed for tilkobling af headset
> - lækkert design
> - mulighed for alm. telefoni (IKKE via Skype-in eller Skype-Out)

Linksys CIT400
http://shorterlink.com/?QTGMZ8

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.