2 delt tastetur
Fra : Ditte

Dato : 07-10-07 20:21

Hej

På arbejdet har vi fået brug for at afprøve løsningen med et to delt
tastetur.

Med det mener jeg, at tasteturet med bogstaver og tal "for oven" er
adskilt fra det nummeriske.

Det skal være trådløst, da den nummeriske del skal stå på bordet og
resten under bordet til at trække ud.

Jeg har fundet Logitechs di novo, lækkert, men den får jeg ikke chefen
med på uden videre.

Findes der billigere løsninger?

Alternativt overvejer jeg Logitechs Cordless Number Pad
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388881

Har I nogen idé om, om det kan køre samtidig med et andet trådløst
Logitech trådløs tastetur og mus?

På forhånd tak for svar og hjælp.

Hilsen Ditte og kollegaer

Fra : Max

Dato : 07-10-07 21:33

Hej Ditte

> Jeg har fundet Logitechs di novo, lækkert, men den får jeg ikke chefen
> med på uden videre.

Bare lov ham at han får det efter test.

Men søg på Wireless Desktop, så dukker der løsninger op. F.eks.
Labtec har løsninger i den billige ende.

--
Mvh Max

Fra : Ditte

Dato : 09-10-07 18:31

Max skrev:
> Hej Ditte

> Bare lov ham at han får det efter test.
>
> Men søg på Wireless Desktop, så dukker der løsninger op. F.eks.
> Labtec har løsninger i den billige ende.

Hej Max

Chefen er en underlig en grin.

Han bad mig ringe til vores it-leverandør og bestille løsningen.
Gætter på, at det Logitech Numberpad jeg fandt til 250 kr. kommer nu til
at koste 800 kr.
Men bare vi får en god løsning.

Tak for dit svar.

Hilsen Ditte