Dual-core t2130 1 gb ram VS Celeron M 520 ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-10-07 16:22

hejsa

ja jeg har kikket på 2 bærbar computer og den enste forskelig jeg lige kan
se at den ene har støre proceser men minde ram end den anden.
så ville jeg høre jer af.
hvad er best stor proceser og mindre ram.
eller mindre processer og fler ram ???
hved godt at der er en bærbar gruppe her i NG, men det er jo hardware jeg
sprøge om så jeg håber at det er iorden at jeg også sprøger her inde

Håber at i vil hjælpe mig.

thomas

Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-10-07 20:30

Thomas Pedersen wrote:

> [...]
> hved godt at der er en bærbar gruppe her i NG, men det er jo hardware jeg
> sprøge om så jeg håber at det er iorden at jeg også sprøger her inde

Jeg ville tage Core Duo'en og bruge 200 kr på en ekstra GB RAM, når den
begynder at føles for langsom.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-10-07 19:17

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> writes:

> [...]
> hved godt at der er en bærbar gruppe her i NG, men det er jo hardware jeg
> sprøge om så jeg håber at det er iorden at jeg også sprøger her inde

Det kommer ganske an på hvad du skal bruge computeren til - nogle
gange er en hurtig CPU en fordel, andre gange er det mere RAM.

Kai