farve probls. med canon pixma 4000
Fra : BB

Dato : 06-10-07 08:04

Hej med jer
Jeg syntes når jeg udskriver labels med det medfølgende label prg. på
ovenstående printer er der problemer med den sorte farve, det er som om den
ikke blander det rigtigt hvis et billede skal have sorte nuancer, for hvis
det er rent sort er der ingen problemer, jeg har heller ingen problemer når
jeg skriver ud til alm. papir med printeren.
Så uvis der er en der kan kaste lidt lys over problemet vil jeg blive glad.
Hilsen Bent

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 13-10-07 17:48

Bruger du originale blækpatroner?