Pc nørd søges til hjælp i Randers Området
Fra : Kalle Møller

Dato : 04-10-07 16:10

Hej
Jeg har købt en brugt pc og rodet en del med den - for at gøre den klar som
htpc.
Nu kan jeg dog ikke få liv i den. Jo altså den starter fint - strømforsyning
ok - grafikkort ok - hd ok - har haft alle disse dele ovre i en anden
maskine - ram sidder fint osv - men der er simpelthen ingen grafik der
kommer ud af den - ikke engang bios kan jeg få frem.
Er der en pc nørd i randers eller randers området der vil kigge på den for
mig -
Hilsen Kalle Møller

Fra : Anders Majland

Dato : 11-10-07 16:25

> Er der en pc nørd i randers eller randers området der vil kigge på den for
> mig -

Har du prøvet at boote med et pci grafikkort ?