registrering via pda
Fra : Hagar

Dato : 02-10-07 13:10

Jeg ¨håber jeg har ramt rigtige gruppe

Hej

Jeg skal starte på et nyt job hvor der er en masse der skal registreres via
pda og trådløst netværk. Det er ikke oppe at køre endnu, og jeg skal så være
med til at bygge det op. Er der nogen der har erfaring med dette og kan
komme med nogle links eller gode råd til emnet ?

Hagar

Fra : Henning

Dato : 02-10-07 13:44

On Tue, 2 Oct 2007 14:10:29 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Jeg ¨håber jeg har ramt rigtige gruppe

Ikke rigtig - prøv i stedet news:dk.edb.system.lomme-pc som netop
omhandler PDA o.lign.

Fra : Hagar

Dato : 02-10-07 15:22

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke rigtig - prøv i stedet news:dk.edb.system.lomme-pc som netop
> omhandler PDA o.lign.

Tak for hjælpen, jeg vil futter over i den gruppe.

Hagar