Ethernet Multifunktionsprinter der kan CD/~
Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-10-07 07:15

Jeg søger en Printer der kan kobles på mit netværk men et krav er at den
skal ku7nne printe på CD/DVD skiver.

Desværre kan HP 5180 ikke printe på skiver, men kan sættes på netværk
HP 5280 kan printe på CD/DVD men kan ikke tilsluttes netværk.

Lexmark og Epson er udelukket da jeg har haft store problemer med disse
tidligere.

Er der andre muligheder i HP og Canon?

Skal da lige oplyse at jeg har en Canon Pixma MP500...men den bruger så
satans meget blæk...og det er dyrt :-/

Bri@n

Fra : Rado

Dato : 02-10-07 09:39

On Tue, 2 Oct 2007 08:15:10 +0200, "co@ch [4130]"
<coach_fjern_@_dette_lite.invalid> wrote:

Hvad med noget alternativt blæk?

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_55_81&osCsid=0a9598b788561f4312326eb00f648f53

Kvaliteten skulle være iorden, efter hvad folk siger - har selv lige
købt en portion for at prøve dem.

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-10-07 16:38

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kvaliteten skulle være iorden, efter hvad folk siger - har selv lige

Jeg vil ikke bruge uorig. blæk..det ødelægger printdyserne hvis man ikke
bruger sin printer konstant.

Det er den orig. blæk bedre til.

Bri@n

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-10-07 22:39

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke bruge uorig. blæk..det ødelægger printdyserne hvis man ikke
> bruger sin printer konstant.
>
> Det er den orig. blæk bedre til.
>
> Bri@n

Det er så ikke min erfaring. Jeg har brugt uoriginalt blæk til pixma 3000,
4000 og 4200 og har endnu ikke fået ødelagt printdyserne på nogen af dem.
Min 4200 er kun reserve, så der kan gå måneder imellem at jeg bruger den, og
det har ikke givet anledning til problemer.
Sidst jeg brugte den, havde den stået stille i ca. ½ år og virkede straks
uden problemer.
Jeg har oplevet at printhovederne stoppede til, men ikke fordi de ikke blev
brugt i længere tid, og jeg har også prøvet det mens jeg stadig brugte
originale patroner. Det indbyggede renseprogram har indtil nu så klaret at
få hul igennem igen.
Jeg printer meget, så jeg vil tro, at min 4000 efterhånden har brugt ca. 150
uoriginale patroner.

Kurt

Fra : Rado

Dato : 02-10-07 09:44

On Tue, 2 Oct 2007 08:15:10 +0200, "co@ch [4130]"
<coach_fjern_@_dette_lite.invalid> wrote:

>Jeg søger en Printer der kan kobles på mit netværk men et krav er at den
>skal ku7nne printe på CD/DVD skiver.

Der er en rimeligt billig Canon her, deres andre netværksprintere
ligger fra 11.000 og op:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=153508

Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-10-07 16:36

> Der er en rimeligt billig Canon her, deres andre netværksprintere
> [...]

Du læste så ikke overskriften...prøv igen..Multifunktionsprinter = incl.
scanner.

Men du har ret, det er en fed billig printer.

Bri@n

Fra : Pico

Dato : 02-10-07 19:10

co@ch [4130] wrote:
> "Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har i dag hjulpet en bekent med hendes Pc og derfor var vi også i gang
med hendes multimaskine, jeg mener den må opfylde det du efterlyser:

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Multifunctionals/PIXMA_MP600R/index.asp

Det kedelige var så at sælgeren havde lokket hende til at købe en R maskine
og hun har kun en Pc
--
MVH
Pico

Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-10-07 20:31

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det kedelige var så at sælgeren havde lokket hende til at købe en R

OK, den prøver jeg lige at kigge nærmere på.
Lyder som et fornuftigt bud.

Bri@n