raid 0 med Nvidia og Intel Chipset
Fra : Kyllerylle

Dato : 29-09-07 08:20

Hej

Jeg har et setup med raid 0 lavet med nvidias 680i chipset, nu er bundkortet
brændt af og jeg overvejer at skifte til Intels p35 chipset. Spørgsmålet er
så om det nye chipset kan finde raidet ?

mvh.
Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-07 10:38

"Kyllerylle" <news@FJERNpeterborg.dk> wrote in message
> [...]
> bundkortet brændt af og jeg overvejer at skifte til Intels p35
> chipset. Spørgsmålet er så om det nye chipset kan finde raidet ?

med 99.999% sikkerhed, nej.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : the hansens

Dato : 29-09-07 15:19

Fra : Kyllerylle

Dato : 29-09-07 18:49

Hej

Har ikke skiftet endnu. Det er fordi jeg havde et Abit IN9 32X MAX som er
brændt af og så overvejede jeg at skifte det ud med et Asus Blitz Formula,
men det må vel så blive til et Striker extreme istedet.

Fra : the hansens

Dato : 29-09-07 22:16