Smart USB-hukommelse søges
Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-09-07 19:09

Hej med jer

Jeg leder efter en smart USB-pendrive, som jeg kan bruge som
nøglering. Jeg mener at have set en med en ramme af børstet stål som
man skal "klappe op" for at bruge den. Det synes jeg er smart for at
beskytte selve stikket. Men jeg ved ikke hvad den hedder.

Desuden tænkte jeg på at det ville være godt, hvis man kunne tage den
af selve holderen, så hele nøglebundtet ikke hænger i den når den
sættes i et USB-stik. Drt er vel ikke så smart hvis der hænger mange
nøgler på.

Kender i til en, der både kan tages fra når den skal bruges og så
klikkes på igen bagefter (og sidder godt fast så den ikke falder af)?

Håber i forstod hvad det er jeg er ude efter...

--
Hilsen Jakob

Fra : Ole C

Dato : 27-09-07 21:13

Jakob Griffel (slet 6WEPN) skrev blandt andet:

> Håber i forstod hvad det er jeg er ude efter...

Efter fem udgaver af den samme meddelelse begynder det at dæmre.......

--
vh
Ole C.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-09-07 10:56

> Efter fem udgaver af den samme meddelelse begynder det at dæmre.......

Ja, jeg beklager. Sendte den via TDC's hjemmeside og så til min forundring
at beskeden var havnet her hele fem gange. Sorry..

--
Hilsen Jakob