Hjælp til køb at PC dele?
Fra : Nordjylland

Dato : 20-09-07 10:00

Hejsa

Så er det tid igen til at forny sin PC. Og jeg har stadig svært ved at
sammensætte den helt rigtige PC.

Passer nedenstående dele godt sammen?
Kan jeg evt. købe noget billigere og bedre?
Er det det bedste grafikkort til pengene? jeg regner med at jeg skal køre de
sidste nye spil!

---------------------------------------

MSI NX8600GTS-T2D256EZ-HD - Pris 1.343 kr.

Core 2 Duo E6850 3 GHz - Pris 1.847 kr.

MSI P35 Platinum - Pris 1085 kr.

Kingston HyperX 2 x 1 GB - Pris 1.060 kr.

Samlet pris 5335 kr.

Fra : Hans

Dato : 20-09-07 10:17

Nordjylland wrote:
> [...]
> køre de sidste nye spil!

> MSI NX8600GTS-T2D256EZ-HD - Pris 1.343 kr.

Hvis du skal køre de nyeste spil bør du nok vælge et GeForce 8800GTS.

F.eks.:

Hans