Usb - Denne enhed kan arbejede hurtigere?
Fra : Dan W.

Dato : 19-09-07 16:04

Hvad er der galt med mine usb stik - hvergang jeg tilslutter en usb enhed
får jeg følgenge melding: Denne enhed han arbejde hurtigere osv.
har prøvet at opdatere driver men guiden kan ikke finde en driver som passer
bedre, hvad er der galt?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-09-07 16:10

"Dan W." <dan@XXYYbnaamail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> enhed får jeg følgenge melding: Denne enhed han arbejde hurtigere osv.
> har prøvet at opdatere driver men guiden kan ikke finde en driver som

USB2.0 du har sat i et USB1.1 stik?

--
Bjarke Andersen

Fra : Dr.Phil

Dato : 19-09-07 18:58

"Dan W." <dan@XXYYbnaamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> får jeg følgenge melding: Denne enhed han arbejde hurtigere osv.
> har prøvet at opdatere driver men guiden kan ikke finde en driver som

Hvis du kører Win XP mangler du måske ServicePack2 (SP2) ??

Fra : Roderiet

Dato : 19-09-07 20:59

Fra : Dan W.

Dato : 20-09-07 07:52

Problemet er løst - ved dels at rette i bios samt opdatere drivere.
Tak for de gode forslag.