Bioshock. Sidder fast
Fra : Benny

Dato : 14-09-07 22:16

Hej.
Jeg sidder godt og grudig fast i bane, hvor jeg skal finde en kode til en
elevator i en dagbog. Jeg læser i Hint at den skal findes på 3sal, men kan
ikke finde den. Nu har jeg kæmpet med at finde den kode i dage og har brug
for hjælp. Hvor finder jeg dagbogen med koden?
Benny

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-09-07 22:25

Benny wrote:
> [...]
> 3sal, men kan ikke finde den. Nu har jeg kæmpet med at finde den kode
> i dage og har brug for hjælp. Hvor finder jeg dagbogen med koden?

Du skal nok over i dk.spil.computer

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-09-07 23:05

Benny wrote:

> for hjælp. Hvor finder jeg dagbogen med koden?

På bagsiden af skærmen, lidt til højre...

Jesper Poulsen

Fra : Benny

Dato : 15-09-07 00:55

På bagsiden af skærmen, lidt til højre...

Undskyld at jeg ramte den forkerte NG.
Benny

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-09-07 07:03

Benny wrote:
> På bagsiden af skærmen, lidt til højre...
>
> Undskyld at jeg ramte den forkerte NG.
> Benny

Så manger vi bare at du også lader være med at quotefucke...

Jesper Poulsen

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 15-09-07 10:40

Jesper Poulsen wrote:

> Så manger vi bare at du også lader være med at quotefucke...

Forlang nu ikke det umulige af fyren.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : skibber

Dato : 15-09-07 10:33

On 14-09-2007 23:15:38, "Benny" wrote:
> [...]
> ikke finde den. Nu har jeg kæmpet med at finde den kode i dage og har brug
> for hjælp. Hvor finder jeg dagbogen med koden? Benny

5744

Ellers brug
dk.spil.computer

/skibber