Smarty-problem
Fra : David Trasbo

Dato : 14-09-07 13:58

Hej PHP-gruppe

Jeg er løbet ind i et lille problem med Smarty, som jeg håber, at nogle
herinde fra kan løse.

Mit problem er at append() funktionen i Smarty tilsyneladende ikke reagerer
på, at man prøver at give en nøgle til sine array-items:

Fra : David Trasbo

Dato : 14-09-07 13:59

"David Trasbo" <davidtrasbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit problem er at append() funktionen i Smarty tilsyneladende ikke
> reagerer på, at man prøver at give en nøgle til sine array-items:

HOV! Kom til at sende uden at skrive færdig. Fortsættelse følger:

$smarty->append($variablename, array($variablearraykey => $variablevalue));

Hvad er det galt her? Der gives en nummerisk key til det item jeg prøver at
tilføje.

På forhånd tak.

--
David Trasbo.

Fra : Martin

Dato : 14-09-07 20:27

David Trasbo wrote:
> [...]
>
> Hvad er det galt her? Der gives en nummerisk key til det item jeg prøver at

Mon ikke det måske kunne være din template værdi der var et problem?
Anyway, så ville jeg nok anbefale dig at spørge på smarty eget forum
<http://www.phpinsider.com/smarty-forum/>
Her får jeg ihvertfald rimelig hurtig hjælp, når jeg har et problem med
smarty :)