Canon Printer Pixma 510
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 14-09-07 06:28

Hej!
Jeg ved ikke om det er i denne gruppe jeg kan få hjælp
men nu prøver jeg. Jeg har problemer med at installere
min nye Canon printer. Den kan ikke installere driverne.
Jeg får en besked om at den medfølgende software ikke
er kompatibelt med Win XP. Kan det være rigtigt når min
computer kun er 2 år gammel. Jeg har prøvet at downloa-de en nyere driver
fra Canon's Hjemmeside men den findes ikke her. Er der nogen der kan hjælpe
?
V.h Carsten.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 14-09-07 09:28

Har du prøvet her http://software.canon-europe.com/software/0024901.asp
--
venlig hilsen
Bc

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-09-07 18:38

> [...]
> computer kun er 2 år gammel. Jeg har prøvet at downloa-de en nyere driver
> fra Canon's Hjemmeside men den findes ikke her. Er der nogen der kan

Hvad står der på cd.en? Der plejer da at stå, til hvilken version det er.
Det er vel ikke Mac cd.en du har fået sat i?

Kurt

Fra : Max

Dato : 14-09-07 19:43

Hej Carsten

> er kompatibelt med Win XP. Kan det være rigtigt når min
> computer kun er 2 år gammel. Jeg har prøvet at downloa-de en nyere
> driver fra Canon's Hjemmeside men den findes ikke her. Er der nogen

Kik under multifunktionsmaskiner, der er drivere til både
win2k og XP.

--
Mvh Max