ølfestival 2002
Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 10-07-01 13:46

Hej

Jeg skal med til at arrangere Ølfestival 2002 under foreningen Danske
Ølentusiaster.

I den forbindelse overvejer vi at invitere et par
grosister/producenter/importører af andre produkter end øl.

Dette drejer sig primært om ost, pølser og brød. Men hvem bør vi
invitere? Dette må vel være det mest velegnede sted at forhøre sig

mvh ivan

Fra : Jakob Bondesen

Dato : 11-07-01 11:34

Check bl.a. Delimo (ost, pølser o.a.), Panesco (alverdens brød), Them
Andelsmejeri (ost)

/Jakob Bondsen

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 11-07-01 12:50

rd> Hej
rd> Jeg skal med til at arrangere Ølfestival 2002 under foreningen Danske
rd> Ølentusiaster.

rd> I den forbindelse overvejer vi at invitere et par
rd> grosister/producenter/importører af andre produkter end øl.

rd> Dette drejer sig primært om ost, pølser og brød. Men hvem bør vi
rd> invitere? Dette må vel være det mest velegnede sted at forhøre sig

Chimay ost ville jo være passende.
Chokolade ville også være godt.

--
Niels Elgaard Larsen
E-mail: elgaard@diku.dk <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>

Fra : IT-Sektionen

Dato : 11-07-01 16:42

Ivan Vejsgård Nielsen skrev i meddelelsen <3B4AF903.C64A6605@aub.dk>...
> [...]
>
>Dette drejer sig primært om ost, pølser og brød. Men hvem bør vi
>invitere? Dette må vel være det mest velegnede sted at forhøre sig

Hej Ivan

Nu skriver du ikke lige hvor festivalen finder sted.

Hvor om alting er så findes der en række gode mejerier her i landet - og her
tænker jeg IKKE på Arla food - men på mejerier som Thise A.m.b.A, Grindsted
mejere, Løgismose, Bornholms andelsmejeri, Naturmælk etc.

Ligeledes findes der en række gode slagtere som laver glimrende krydrede
pølser (fx øl-pølser) eksempelvis
http://www.slagterfriis.dk/page4.html
http://www.munch-skagen.dk/Produkter_main.asp

Hvad brød angår er det efterhånden gået op for flere at brødmix er out. Der
findes således en række bagere, som håndhæver de gode råvares princip.

Jeg er enig med Niels Elgaard Larsen at Chokolade også ville være godt.
Her er min favorit Frederiksberg Chololade
http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0000/55/36/cs1.html

Endelig vil jeg ikke undlade at nævne Supermarco
http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0004/35/76/cs1.html
http://www.aok.dk/Copenhagen/Extern/ByensBedste/Shopping/Delikatesse/
http://www.supermarco.dk/

Nvh - Jørgen

Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 11-07-01 16:54

Hej

Tak for tipsene.

Jeg kan pt. oplyse at festivallen finder sted i foråret 2002 i København. Og ja
jeg kan kun give jer ret i at chokolade passer fortræffeligt til især de
kraftigere øl.

Jeg vil fortsat gerne have et par gode råd om hvem vi burde invitere, for at
have et udgangspunkt for en diskussion i planlægningsgruppen.

Derudover skal jeg selvfølgelig nok vende tilbage når jeg ved mere om
arrangementet (tid, sted osv)

mvh ivan

Fra : Afroman

Dato : 28-08-01 00:36

> Jeg vil fortsat gerne have et par gode råd om hvem vi burde invitere, for
at
> have et udgangspunkt for en diskussion i planlægningsgruppen.

Du kan sende mig en invitation... Det lyder hyggeligt, så uanset hvad dag
det bliver kan jeg godt

Kim

Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 28-08-01 08:06

Du skal da være velkommen.

Jeg kan nu afsløre at det bliver i Valbyhallen i kristi himmelfarts ferien
2002. Så i kan godt sætte kryds i kalenderen til danmarks mest velsmagende
festival

mvh ivan

Fra : Afroman

Dato : 28-08-01 20:35

> [...]

> 2002. Så i kan godt sætte kryds i kalenderen til danmarks mest velsmagende

Lyder herligt !! Jeg skal nok komme og smage på varene...
Kim