Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lån/leje af vidvinkel?
Fra : Thomas

Dato : 13-09-07 15:40

Hey

Skal lige et smut til Australien 3 uger d. 1 oktober. Det er jo herligt.
Endnu mere herligt ville det være om jeg kunne låne/leje en vidvinkel
enten privat eller ved en butik et sted.

Kender du et sted i Århus hvor dette kan lade sig gøre?
Har du evt. mod på at låne/leje mig dit objectiv i 3 uger? Fuldt ansvar
og papir som dokumentation selvfølgelig.

Skal gerne have fat i noget der går til omkring 12 mm og som passer på
et EOS 350D.

Mvh

Thomas, Risskov, Århus

PS: Er sku go' til at passe på mine og andres ting. Objektivet vil
bliver transporteret som håndbagage så lufthavnspersonalet ikke skal
smide med det.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 06:50

Prøv at holde øje med diverse brugtsteder på nettet ( dba.dk fotokritik.dk
osv ) Køb et brugt hjem, og sælg det igen når du kommer hjem. - Hvis da ikke
du bliver for glad for det!

mvh
Tonni