Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
JPG på DVD (igen)
Fra : rt

Dato : 12-09-07 07:45

Min kære mor har en dvd-afspiller, der åbenbart ikke
kan læse jpg fra en almindelig data-cd-rom.

Jeg går ud fra at den eneste mulighed så er at brænde
en dvd.

Jeg har prøvet at oprette en slideshow-dvd i Nero 7,
men der kan maks. være 100 billeder, og det duer ikke.

Jeg har også prøvet at installere:

DVD Slideshow GUI
http://download.videohelp.com/tin2tin/

Men det crashede og drillede konstant, og det
lykkedes mig aldrig at få brændt en dvd.

Findes der et simpelt, gratis program til at lave
slideshow-dvd'er, eller hvordan kan jeg gøre
så min mor kan se jpg'er på hendes tv?

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Ole Christiansen

Dato : 12-09-07 07:53

"rt" <ostekongen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lykkedes mig aldrig at få brændt en dvd.
>
> Findes der et simpelt, gratis program til at lave
> slideshow-dvd'er, eller hvordan kan jeg gøre

Picasa 2 fra Google.

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 18-09-07 21:55

rt wrote:
> [...]
> lykkedes mig aldrig at få brændt en dvd.
>
> Findes der et simpelt, gratis program til at lave
> slideshow-dvd'er, eller hvordan kan jeg gøre

Det er måske ikke til megen hjælp, men det kører fint på Vista Home
Premium. Jeg har ikke prøvet på XP.

Jeg har dog kun lavet en enkelt iso fil med ca. 25 billeder.

/Mogens

Fra : rt

Dato : 19-09-07 08:01

> Det er måske ikke til megen hjælp, men det kører fint på Vista Home
> Premium. Jeg har ikke prøvet på XP.
>
> Jeg har dog kun lavet en enkelt iso fil med ca. 25 billeder.

Ok, nej, ikke til megen hjælp, da jeg kører XP,
men tak alligevel. Jeg forsøgte at generere en iso
med ca. 800 billeder (low-res). Det var den ikke
glad for (eller også var det en fejl-40).

--
De bedste hilsener

/rt