kattepassergruppe kh ?
Fra : jytte jensen

Dato : 12-09-07 17:01

Hej kattevenner.

I forlængelse af tråden om kattepasningspriser, er der måske nogle af
os i gruppen her, som i ny og næ kunne hjælpe hinanden med at passe
katte.

Jeg har haft kontakt med Anja fra gruppe her, og hun passede min kat
et par gange. Desværre blev det modsatte ikke nødvendigt, og nu er jeg
flyttet fra Esbjerg til Kh.

VH
Jytte
(mor til Helena, en grå brite på 7 år).

Fra : Siri

Dato : 12-09-07 21:02

> [...]
> Jeg har haft kontakt med Anja fra gruppe her, og hun passede min kat
> et par gange. Desværre blev det modsatte ikke nødvendigt, og nu er jeg

Hej Jytte
Hvor i Kbh sådan ca?
Briter er dejlige...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 10:41

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev:

>Hej Jytte
>Hvor i Kbh sådan ca?
>Briter er dejlige...
>Med venlig hilsen
>Siri
>- Tøm kattebakken ved privat svar
>

>Postet fra
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Hej Siri.

På Frederiksberg tæt ved Zoo.

VH
Jytte

Fra : Nynne Hansen

Dato : 12-09-07 21:45

Hej Jytte

Hvor e r det et godt forslag! Jeg vil gerne være med i en kattepasserring
her

Kh Nynne

(mor til skovtroldene Robin på 2 og Dutchess på 3)

Fra : Nina

Dato : 13-09-07 14:32

Det lyder som en rigtig god idé, god fornøjelse

Når der nu har været så meget debat om emnet vil jeg da bare lige anbefale
www.pet-care.dk. Vi brugte det med stor tilfredshed.
Inden vi tog på ferie havde vi Pia, der står for firmaet ude at lave en
kontrakt, så vi var sikre på, at alle detaljer omkring pasningen kom på
skrift. Hun fik desuden mulighed for at møde vores to katte og vigtigst af
alt fik vi mødt hende.
Da vi kom hjem fra ferie lå der en seddel med beskrivelse af forløbet -
hvordan kattene havde reageret, fx. at Bølle havde det med at gemme sig i
skabet i starten, men til sidst blev helt kælen. Det var utrolig rart med
den melding, da man så var sikker på, at hun havde taget sig tid til dem.
Man kunne desuden bestille sms-service undervejs.

Vi var generelt meget tilfredse, så lige præcis denne kattepasser kan vi
altså godt anbefale

- Nina

Fra : Siri

Dato : 14-09-07 08:47

> [...]
> her
> Kh Nynne
> (mor til skovtroldene Robin på 2 og Dutchess på 3)

Kære Jytte og Nanna
Det lyder smadderhyggeligt!
Jeg er jo solgt over både skovtrolde og briter - ja, så overfladisk er
jeg så, at jeg falder for udseendet - men det er jo intet uden et
dejligt væsen indeni.....
Jeg er med på en passer-gruppe - skal vi maile sammen, eller kan jeg
lokke jer på Yahoo Messenger, som jeg selv er meget glad for (visuelt
venlig og med de festligste smileys - kun overgået af DeKatten's)....
Nanna, du bor vist i Valby?
Jeg bor selv inde ved Kgs Have, mellem Øport og Nrport.
Hvad med dig, Jytte?
Er der andre i området, som er med på ideen?

Fra : AS

Dato : 14-09-07 10:02

Siri wrote:

> [...]

> Jeg bor selv inde ved Kgs Have, mellem Øport og Nrport.
> Hvad med dig, Jytte?
> Er der andre i området, som er med på ideen?

Ok da, Anette fra Amager(A'brogade/Englandv). Jeg har en lille
Somali-blanding på 13 år... jeg er dog voldsomt pylret med hende, da hun
næsten altid har haft selskab 24/7, så jeg er normalt til overnattende
kattepassere - MEN det forhindrer mig jo ikke i at tilbyde min hjælp til
andre!

Anette S

Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 10:49

AS <Nothanks@not.com> skrev:

>Ok da, Anette fra
>Amager(A'brogade/Englandv). Jeg har en lille
> [...]

Jamen det er jo alletiders.
Så vidt jeg kan regne ud er vi 4 pers. og det er da meget
passende til en kattepassegruppe.
Jeg er bare alvorligt bange for at jeg ikke kan finde ud af det
der messenger halløj, men vi kunne måske mødes på en café ??
Jeg vil da meget gerne se jer.

VH
Jytte (Frederiksberg).

Fra : Siri

Dato : 14-09-07 11:44

> [...]
> Jeg er bare alvorligt bange for at jeg ikke kan finde ud af det
> der messenger halløj, men vi kunne måske mødes på en café ??

Ja fint, lad os få en katte-cafe-tamtam. Jeg kender endda en cafe med et
passende navn: Le Chat Noir..... ligger på hjørnet af
Fredericiagade/Borgergade, lige ved Nyboder.
Jeg viser gerne det med yahoo messenger på cafeens pc.

Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 12:25

Hej Siri

Det lyder fint, jeg vil forslå nu på søndag kl. 14.00 ? eller
næste søndag d.23/9 kl. 14.00 ??

Nu skal vi bare have en reaktion fra de andre.

VH
Jytte

Fra : Siri

Dato : 14-09-07 12:49

> [...]
>
> Det lyder fint, jeg vil forslå nu på søndag kl. 14.00 ? eller
> næste søndag d.23/9 kl. 14.00 ??
>
> Nu skal vi bare have en reaktion fra de andre.

Chat Noir.....

På søndag kl 14 lyder fint med mig
På Le Chat Noir?
Det er lige før, at jeg kan tage selskabelige Lejon med

Fra : Nynne Hansen

Dato : 14-09-07 13:23

Hej med jer

Fint med mig - men de næste to uger er helt sorte for mit vedkommende

kh Nynne

Fra : AS

Dato : 14-09-07 15:05

jytte jensen (slet NS3ZF) wrote:
> [...]
>
> Det lyder fint, jeg vil forslå nu på søndag kl. 14.00 ? eller
> næste søndag d.23/9 kl. 14.00 ??
>
> Nu skal vi bare have en reaktion fra de andre.

Nu på søndag kan jeg måske klare - men næste søndag er jeg kattepasser i
Paris igen

Anette

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 15:21

"AS" <Nothanks@not.com> skrev i en meddelelse

> Nu på søndag kan jeg måske klare - men næste søndag er jeg kattepasser i
> Paris igen
>
> Anette
hehe

Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 15:22

Hej igen.

Tænkte jo nok det ville være en kunst at samle 4 mennesker

Søndage er fine med mig.

Kan alle søndag den 14/10 på Café Chat Noir kl. 14.00 ?

Hvis ikke så lad os 3 der kunne på søndag kl. 14.00 samme sted
mødes. Så kan vi vel finde ud af at mødes med Nynne på et andet
tidspunkt. + evt. andre.

Ok ???

VH
Jytte

Fra : Siri

Dato : 14-09-07 16:30

> [...]
> Hvis ikke så lad os 3 der kunne på søndag kl. 14.00 samme sted
> mødes. Så kan vi vel finde ud af at mødes med Nynne på et andet

Jamen, skal vi så ikke tage en starter her i overmorgen søndag kl 14 -
så kan Nynne slutte sig til os, når hun kan en søndag, f eks 14/10.
Kattepasser i Paris, det lyder spændende - det glæder jeg mig til at
høre om!
Allan, hvis du ikke holder op med at hehe'e ad os, så kommer jeg snart
og kilder dig
Join the party, or....
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-banden
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 17:41

niks

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 17:47

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> niks

Lynæs ligger lidt langt fra KBH såe derfor. men god ide`

Mvh Allan

Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 18:18

Suk - der er gået kage i kommunikationen.
Jeg mente enten på søndag eller den 14/10 for det første møde,
men der mangler meldinger fra flere mht. til den 14/10.

vH
Jytte

Fra : Siri

Dato : 14-09-07 19:31

> [...]
> Jeg mente enten på søndag eller den 14/10 for det første møde,
> men der mangler meldinger fra flere mht. til den 14/10.

Jamen, jeg mente da også på søndag.
Så kan vi jo planlægge med Nynne derefter.
På søndag - i overmorgen - på Chat Noir - kl 14 eller gerne tidligere?
Klart som blæk?

Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 21:13

Hej Siri.
Kommunikation er en svær en. Jeg mente at hvis det viste sig at
alle kan den 14/10, så gør vi det. Men det kræver nogle
meldinger fra Anette og Nynne.
Hvis der _kun_ var 3 der kunne den 14/10, så var det ligemeget,
så kan vi lige så godt holde det på søndag (hvor Nynne ikke kan.)

Men ok, lad os mødes på søndag kl. 14.00 på "chat Noir" - Jeg
har en blålilla skindjakke på, briller med lilla brillestang og
kasket.

Jytte

Fra : AS

Dato : 15-09-07 14:12

jytte jensen (slet QKWLM) wrote:
> [...]
>
> Men ok, lad os mødes på søndag kl. 14.00 på "chat Noir" - Jeg
> har en blålilla skindjakke på, briller med lilla brillestang og

Jeg er ked af det, men jeg bliver tilsyneladende nødt til at runde
Lolland i morgen - min faste kattepasser skal lige "bankes på
plads"/bestikkes/whatever til lige at tage en sidste uge, inden vi
sætter rejseriet på standby for i år.....( yeah right!)

Anette

Fra : Siri

Dato : 15-09-07 22:11

> AS skrev:
>
> Jeg er ked af det, men jeg bliver tilsyneladende nødt til at runde
> Lolland i morgen - min faste kattepasser skal lige
>
> Anette

Æv Anette - jeg passer gerne Somalimis - evt i pleje her, du ved, 24/7
forplejning og selskab