Billed upload.
Fra : Emil Petersen

Dato : 10-09-07 19:05

Hejsa..

Er der nogen der har et PHP script til at uploade billeder til en
mappe på serveren ? Det må meget gerne være sådan at man kan
intaste titel og beskrivelse i en formular som så gemmer dataerne
i en MySQL db .. ? Og så også gerne en side som viser alle
billederne fra mappen + titel og beskrivelse høber i vil hjælpe.

/Emil Petersen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger

Dato : 10-09-07 19:26

"Emil Petersen" <bonansa@bonansa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i en MySQL db .. ? Og så også gerne en side som viser alle
> billederne fra mappen + titel og beskrivelse høber i vil hjælpe.

.... så er man så dejligt fri for at lave noget selv...

prøv at google - du kan sikkert finde noget du kan betale dig fra.

Birger

Fra : Martin

Dato : 10-09-07 21:35

Emil Petersen wrote:
> [...]
> i en MySQL db .. ? Og så også gerne en side som viser alle
> billederne fra mappen + titel og beskrivelse høber i vil hjælpe.

Det her er ikke et sted hvor man bare får kastet tingene i nakken.
Hjælp til selvhjælp finder du her, så derfor

1: php.net (din vigtigste side!)
2: google (meget sjov side faktisk....)
3: Når du har været disse 2 steder, og selv fået bygget dit site op, men
lige mangler en lille detajle, eller for en meget uforudset fejl, så kom
og spørg igen her, så kan du få noget hjælp.

Fra : Emil Petersen

Dato : 10-09-07 21:40

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> lige mangler en lille detajle, eller for en meget uforudset fejl, så kom
> og spørg igen her, så kan du få noget hjælp.

Jeg spørg ikke efter en færdig hjemmeside.!
Det jeg spørg om er nemlig den lille detalje som jeg mangler på min
hjemmeside!

Fra : Birger

Dato : 10-09-07 21:59

> Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

8X

> Jeg spørg ikke efter en færdig hjemmeside.!
> Det jeg spørg om er nemlig den lille detalje som jeg mangler på min
> hjemmeside!
>
> --

Et PHP program til upload der hænger sammen med en formular (antages på en
hjemmeside), som gemmer data i en database, og er i stand til at vise
resultatet..

Man kan selvfølgelig kalde det en lille detalje, men du nok prøve at
omformulere dit spørgsmål, så det fremgår, hvilken lille detalje det handler
om...

Birger

Fra : FSJ

Dato : 11-09-07 11:28
Fra : Emil Petersen

Dato : 11-09-07 13:25

FSJ wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> http://www.tizag.com/phpT/fileupload.php
>
> vh
> Finn

Tak.! Det var lige det jeg var ude efter :)