WebZero?
Fra : Rander

Dato : 12-09-07 13:25

Jeg overvejer lidt at flytte mit domæne til WebZero, da jeg efterhånden
er godt og grundigt træt af One.com.

Jeg har derfor kigget rundt på WebZeros hjemmeside, men det er godt nok
ikke meget de fortæller.

Er der nogen her der har erfaring med dem? Især: '
Hvor stabile og hurtige er de?
Hvilken version kører de af php og mysql?
Kører deres servere Window eller Linux?
Hvor mange email-adresser kan man oprette hos dem?
Er der mulighed for at lave sub-domæner?
Er der mulighed for avanceret DNS-opsætning, så man f.eks. kan lave et
sub-domæne der peger på en anden IP-adresse man selv bestemmer?

http://rander.dk

Bortset fra forældre ved alle mennesker, hvordan man opdrager børn.
(Robert Lembke)

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 16:54

Har godt nok ikke erfaringer med webzero, men prøv at kigge på
http://brafi.dk/webhosthjaelp

Måske det kan hjælpe dig lidt på vej...

/Jacob

--