Mangler IDE stik til harddisk
Fra : Sørensen

Dato : 08-09-07 16:50

Jeg har en ældre computer med 2 harddiske (IDE) hvor ledningsnettet til den
ene er gået i stykker. Det er den brede multistik jeg mangler, som på et
tidspunkt er gået i stykker. Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en
reservedel, så jeg kan få gang i begge harddiske på samme tidspunkt igen.
Eller en link til hvor jeg kan købe den. Det er en ATA harddisk.

Fra : Hans

Dato : 08-09-07 17:00

Sørensen wrote:
> [...]
> hjælpe mig med at finde en reservedel, så jeg kan få gang i begge
> harddiske på samme tidspunkt igen. Eller en link til hvor jeg kan

Eller med rundt kabel:

Hans

Fra : Ralph

Dato : 08-09-07 17:35

"Sørensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Eller en link til hvor jeg kan købe den. Det er en ATA harddisk.

Dem har jeg da et par hundrede af, send en mail, så sender jeg en adresse.
Så sender du en frankeret svarkuvert, og du har et kabel på tirsdag -
gratis.

--
Ralph