Rendyrket glæde
Fra : Henrik

Dato : 08-09-07 13:31

Tager til Piemonte (Alba) her i slutningen af september.
Nogle anbefalinger på steder, der skal besøges eller ting, som skal smages?

Henrik

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-09-07 15:36

On Sat, 8 Sep 2007 14:30:34 +0200, Henrik wrote:

> Tager til Piemonte (Alba) her i slutningen af september.
> Nogle anbefalinger på steder, der skal besøges eller ting, som skal smages?

Heldige kartoffel! Piemonte er smukt og velsmagende.

For 9 år siden cyklede jeg fra Asti langs floden i retning af Alba for så
at svinge blød af syd om Torino. Jeg var meget indtaget i landskabet: små
bløde bjerge med vin på sydsiderne og en lille by på toppen af hvert. De
ligenede hinanden, jeg kan kun genkalde mig navnet på én: Castellinaldo.

http://huse-i-naestved.dk