Udbyder?
Fra : Lars

Dato : 08-09-07 18:50

Hej.
Håber dette er den rigtige gruppe.
Jeg skal købe en netløsning til en ven, men det skal gerne være så billigt
så muligt pr måned. Endvidere skal der bruges et webcam på forbindelsen. Jeg
tænke noget ADSL af en eller anden form. Nogle ideer til hvor det er
billigst?
vh
Lars

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-09-07 19:16

Lars wrote:

> [...]
> webcam på forbindelsen. Jeg tænke noget ADSL af en eller anden
> form. Nogle ideer til hvor det er billigst?

Hvor i landet? Priserne varierer.

Generelt er der ikke flere ADSL udbydere end at du hurtigt kan overskue
priserne
www.tdc.dk
www.tele2.dk
www.cybercity.dk
www.telia.dk
www.fullrate.dk (ikke landsdækkende)
http://www.perspektivbredband.dk/ (kun Kbh)
+ eventuelle lokale udbydere.

ADSL prisen kan afhænge af om der er fastnet abonnement, om der skal
være bredbåndstelefoni, etc. Du er nødt til at undersøge hvad der er
bedst/billigst for din ven.

Hvis din ven har kabel-TV, kan det også være en mulighed (TDC Webspeed,
Stofanet).

Trådløse udbydere baseret på Wimax kan være en tredje mulighed.

Fra : Lars

Dato : 09-09-07 06:28

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in message
> ADSL prisen kan afhænge af om der er fastnet abonnement, om der skal være
> bredbåndstelefoni, etc. Du er nødt til at undersøge hvad der er
> bedst/billigst for din ven.

Mange tak... det vil jeg straks undersøge nærmere!
vh Lar

Fra : Lars

Dato : 09-09-07 19:38

"Lars" <None@None.None> wrote in message

ER 256/128 KB/sek nok til webcam?
vh Lars

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 09-09-07 21:05

"Lars" <None@None.None> wrote in news:46e43d7d$0$21924$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> "Lars" <None@None.None> wrote in message
>
> ER 256/128 KB/sek nok til webcam?

"nok" afhænger af den kvalitet, du ønsker. Man vil kunne få nogle billeder
per sekund på den hastighed og OK lyd (bedre end telefon), men det bliver
ikke noget der ligner TV-kvalitet.

Mvh. NKJensen