Smileys
Fra : jnmf@stofanet.dk

Dato : 08-09-07 09:47

Hej!
I min nyerhvervede Nokia E 50, er der mig bekendt, ingen indbyggede
smileys, kan de installeres eller hentes et eller andet
sted?? ....forhåbentlig tak for hjælpen

Fra : Sanne

Dato : 10-09-07 06:17

<jnmf@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
Hej!
I min nyerhvervede Nokia E 50, er der mig bekendt, ingen indbyggede
smileys, kan de installeres eller hentes et eller andet
sted?? ....forhåbentlig tak for hjælpen

Jeg følger lidt med her fra sidelinien, da jeg har samme problem med min
Nokia 6110 Navigator.
Jeg syntes dog til at begynde med, det var nær forfærdelig, men har allerede
næsten vænnet mig til det.
Nok mest fordi det er den bedste telefon jeg har haft til dato. Og hvis du
spørger min mand, har jeg haft mange

Mvh
Sanne

Fra : xxx