Problemer med trådløs desktop og erstatnin~
Fra : Anders

Dato : 07-09-07 12:27

I min søgen for et nyt "miljø" på skrivebordet, har jeg indkøbt lidt
trådløst grej.

Det drejer sig om
- Creative Cordless desktop 8000 m. trådløs mus og keyboard
- Logitech MX1000 Laser mus

Min idé var så, at droppe den mus, der følger med Cordless Desktop, og så i
stedet benytte mig af MX1000-musen, der så ud som en elegant afløser for min
nedslidte MX500. Det var mest tanken om et trådløst tastatur, der fangede
mig, men det er tilsyneladende meget vanskeligt at opstøve en sådant uden
der følger en mus med (og uden man skal betale en skyskraber for noget
overdesignet bæ, hvor funktionaliteten er noget halm).

Men det virker som om at Creative Cordless Desktop overruler installationen
af MX1000. Jeg kan i hvert fald på ingen måde tilgå indstillingsprogrammet
for min nye MX1000-mus. Jeg bliver hele tiden tvunget over på
instillingsprogrammet til Creative-musen.

Det er da godtnok surt. Nu sidder jeg med en MX1000, som jeg slet ikke kan
indstille til egne præferencer.
Jeg havde indtryk af, at man sagtens ville kunne erstatte Creatives mus (som
ikke er særlig rar) med en mus af eget valg.

Er der nogen, som har et løsningsforslag til problemet?

Mvh.
Anders