Mobilsvar i udlandet?
Fra : Filip

Dato : 05-09-07 19:02

Jeg skal snart arbejde i udlandet i længere tid, og tænker på at tage min
privattelefon med, men jeg vil have telefonen tændt og viderestille alle
taleopkald til mobilsvaren, (så jeg stadig kan modtage SMS´ser). Kommer det
til at koste mig noget at folk indtaler beskeder på denne? Jeg vil aflytte
beskederne via E-mail.

Jeg bruger CBB

Filip

Fra : Jean

Dato : 05-09-07 19:30

Filip skrev:
> [...]
> taleopkald til mobilsvaren, (så jeg stadig kan modtage SMS´ser). Kommer
> det til at koste mig noget at folk indtaler beskeder på denne? Jeg vil

Det vil ikke koste dig noget at folk ligger beskeder, hvis du laver en
ubetinget viderestilling. Altså viderestiller alle opkald til mobilsvaren.
Dette SKAL gøres i Danmark under dækning af dansk net.

Du viderestiller ubetinget ved at **21*+45xxxxxxxx# (xxxxxxxx er dit
mobilSVARnummer)

Mvh Jean.