Gerner Nielsen forlader dansk politik
Fra : Jim

Dato : 06-09-07 21:15

Fra : Kim2000

Dato : 06-09-07 21:21

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
news:46e05fbe$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8183673.html?forside
>
> Det er en god dag i dag.

Nu er det jo også pænere at gå selv fremfor at blive smidt ud.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-07 21:25

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i meddelelsen
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8183673.html?forside
>
> Det er en god dag i dag.
>
> Hurra!

Øv, jeg kommer til at savne hendes vanvittige stunts.

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-09-07 21:32

Jim wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8183673.html?forside
>
> Det er en god dag i dag.
>
> Hurra!

Skyldes måske at visse af de radikale giver hende skylden for Ny
Alliance cirkuset, uanset om de så siger det åbent eller ej.
Det kan selfølgelig også være at hun bare ikke er på linje med fru
Vestager, der vist forsøger at give partiet en mindre "frelst" profil.

- cep

Fra : Jesper

Dato : 06-09-07 21:53

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8183673.html?forside
>
> Det er en god dag i dag.
>
> Hurra!

Det var en god nyhed. Den bedste udmelding af tinget siden Bjørn
Elmquist blev vraget af vælgerne i 1998.

Elsebeth Gerner går nok fordi hun ikke synes De Radikale er
pladderhumanistiske nok efter "Den Store Rorgænger" trådte tilbage som
formand
--
Jesper

Fra : Kim2000

Dato : 07-09-07 14:58

> Det var en god nyhed. Den bedste udmelding af tinget siden Bjørn
> Elmquist blev vraget af vælgerne i 1998.

Godt nok var Elmquist en pladderhumanist og hallalhippe, men i det mindste
havde han da altid sat sig ind i sagerne og handlede set i det lys
inteligent ud fra hans overbevisning.
mvh
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-09-07 16:42

> Godt nok var Elmquist en pladderhumanist og hallalhippe, men i det
> mindste havde han da altid sat sig ind i sagerne og handlede set i
> det lys inteligent ud fra hans overbevisning.

*LOL*

Bjørn Elmquist var og er en frådende, opmærksomhedssøgende opportunist, der
er villig til at gifte sig med fandens oldemor, hvis det giver ham
opmærksomhed.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 06-09-07 22:10

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8183673.html?forside
>
> Det er en god dag i dag.
>
> Hurra!

Ja, det må jeg nok sige,- vi ser hende nok snart som SF'r, eller endnu
værrer EL'r.

Tony

Fra : Jim

Dato : 06-09-07 22:52

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det må jeg nok sige,- vi ser hende nok snart som SF'r, eller endnu
> værrer EL'r.

Og som nyindmeldt i HuT-klubben.. Så føler hun sig hjemme.

Fra : Tony

Dato : 06-09-07 23:09

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Og som nyindmeldt i HuT-klubben.. Så føler hun sig hjemme.

Så kan hun rende rundt med burka, ligeså tosset hun vil.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-09-07 22:34

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en
> [...]

Øv. Hun var både ekstrem lækker og utrolig klog, så hun vil virkelig blive
savnet.

Dér røg min nattesøvn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kert Rats

Dato : 07-09-07 04:49

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8183673.html?forside
>
> Det er en god dag i dag.
>
> Hurra!

Nej, det er en dårlig dag, for hvis Gerner-pigen var blevet hos de Radigale,
kunne hun givet have bidraget til partiets vælgerflugt.
Også ærgerligt, at Marianne har forladt partiet.

Begges afgang kan være med til at styrke de Radigale, og det er ikke godt.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jim

Dato : 07-09-07 09:28

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Også ærgerligt, at Marianne har forladt partiet.
>
> Begges afgang kan være med til at styrke de Radigale, og det er ikke godt.

Det kan du selvfølgelig have ret i.
Men hun var islamisk propagandamaskine numero uno.
Den rolle har Assmaa Jihad Abdol Hamid overtaget.
Når Enfoldighedslisten ikke opnår stemmer nok til at komme i Folketinget, så
er vi af med nummer 2 parti, der lefler for muhamedanerne.
CD var det første.

Og for at blive ved udlændingepolitik, så hører vi minsandten Rikke Hvilshøj
udtale, at den hidtidige integrationspolitik er forfejlet, siden vi stadig
ser grupper af unge muhamedanere, der vil lave bomber og udøve terrorisme.
Go'morgen tøs.. Man kan give de unge muhamsere alt det arbejde, der er. Og
man kan give dem al de Ph.d-uddannelser, de kan magte. Det fjerner stadig
ikke terrorelementet, som ligger implicit i islam. Skal man problemet til
livs, så må man forbyde islam og straffe de, der bekender sig til og udøver
denne volds- og trusselskultur.
Ideologien islam er problemet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-09-07 17:22

"Jim" <noonespecial@nospamtodayplease.com> skrev i meddelelsen

> Skal man problemet til livs, så må man forbyde islam og straffe de, der
> bekender sig til og udøver denne volds- og trusselskultur.
> Ideologien islam er problemet.

Korrekt.

Tænk at vi finder os i at skulle checkes i hoved og røv hver gang vi skal
igennem en lufthavn. Hvornår vågner folk op?

Mvh
Martin