Øjeblikkelig fyring hvis det stod til mig
Fra : Ukendt

Dato : 06-09-07 16:29

Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må man ikke bære en
landsholdstrøje!

http://www.180grader.dk/nyheder/Rektor_forbyder_fodboldtr_jer_p_skolefoto.php

/Kim

Fra : John Doe

Dato : 06-09-07 17:40

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote:
> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt.
> Nu må man ikke bære en landsholdstrøje!
> http://www.180grader.dk/nyheder/Rektor_forbyder_fodboldtr_jer_p_skolefoto.php

Det er vel da helt rimeligt at sørge for at de slemme racisterne tidligt får
lære sig hvordan man skal opføre sig. Naturligvis kan alle forstå at det er
grov racisme at gå med svensk flag på tøjet i Sverige. De mange muslimerne
bliver jo sure fordi de opfatter det som et skjult budskab. Detsamme ville
jo være gældende i Danmark, at gå med dansk flag er racisme og fornærmelse
af det muslimske herrefolket.

Børnene skal givetvis tidligt lære respekt og underkastelse for det
muslimske herrefolket.

Heil Allah!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-09-07 18:04

John Doe har bragt dette til os:

> [...]
> det muslimske herrefolket.
>
> Børnene skal givetvis tidligt lære respekt og underkastelse for det muslimske

Og det stopper åbenbart ikke der.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8181658.html?cbox2
Kai

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-07 18:15

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Og det stopper åbenbart ikke der.
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8181658.html?cbox2

Det bliver så spændende at se, om ambassadørerne bliver så fornærmede
over at den svenske statsminister ikke vil gå med til at ændre svensk
lovgivning [den svenske grundlov?] så kritik af Muhamed ulovliggøres, at
de starter en ny bølge af ambassadeafbrændinger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 06-09-07 17:49

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:46e01cbc$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må man ikke bære en
> landsholdstrøje!

http://www.180grader.dk/nyheder/Rektor_forbyder_fodboldtr_jer_p_skolefoto.php

Spændende, hvad der bliver enden på den sag )

Malene P

Fra : @

Dato : 06-09-07 21:40

On Thu, 6 Sep 2007 18:48:38 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>>

>http://www.180grader.dk/nyheder/Rektor_forbyder_fodboldtr_jer_p_skolefoto.php
>>

>Spændende, hvad der bliver enden på den sag )

forhåbentlig at samme rektor forbyder burka'er og hijab'er på
skolebilleder

da disse beklædningsgenstande ikke blot kan være men helt bestemt er
udtryk for racisme

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Kim2000

Dato : 06-09-07 18:06

> [...]
meddelelse news:46e01cbc$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må man ikke bære en

Havde den nyhed kommet den 1. april havde ingen troet på den var ægte...

Fra : @

Dato : 06-09-07 21:42

On Thu, 6 Sep 2007 19:05:51 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
>meddelelse news:46e01cbc$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

>Havde den nyhed kommet den 1. april havde ingen troet på den var ægte...

det næste bliver vel at det bliver forbudt at tale svensk i de klasser
hvor der er elever som ikke forstår svensk

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-07 18:08

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote:

> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må man ikke bære en
> [...]

Rektor fastslår at "Skolefotos er ingen politisk manifestationsplads," -
men det har han jo så netop gjort dem til ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 06-09-07 19:08

> Rektor fastslår at "Skolefotos er ingen politisk
> manifestationsplads," - men det har han jo så netop gjort dem til ...

Gentager lige at det var i Sverige, og så undrer det jo næppe nogen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Tony

Dato : 06-09-07 19:25

> Rektor fastslår at "Skolefotos er ingen politisk manifestationsplads," -
> men det har han jo så netop gjort dem til ...

Ja ja, de fulde Svenskere !

Tony

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-09-07 18:18

"Kim Frederiksen" skrev i en meddelelse

> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må >man ikke bære en
> landsholdstrøje!

Ja og det værste er, at det skader integrationen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Tim Petersen

Dato : 06-09-07 20:30

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote in
message news:46e01cbc$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må man ikke bære en
> landsholdstrøje!
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/Rektor_forbyder_fodboldtr_jer_p_skolefoto.php

Her har vi en rektor, der er TOTALT på linie med f.eks. Kim Larsen, AHW,
Peder, Zeki, Croc, Allan Riise etc. venstreorienterede selvdestruktive
tågehoveder.

Flot gået drenge... det er, hvad I har gjort vores samfund til.

Tim

Fra : Per Rønne

Dato : 07-09-07 04:14

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]

> tågehoveder.
>
> Flot gået drenge... det er, hvad I har gjort vores samfund til.

Retfærdighedsvist tror jeg nu at det skal tilføjes, at jeg ikke kan
forestille mig at nævnte personer er helt så langt ude.

Peder [Larsen]? Den åbenlyst pædofile og voldsfascinerede autonome ? OK,
han er langt ude ... men i sagens natur er det jo en anonym vi taler om.
Måske er det en 15-årig skolepige der morer sig over gruppen?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 06-09-07 21:20

Den Thu, 06 Sep 2007 17:29:05 +0200 skrev Kim Frederiksen:

> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må man ikke bære en
> [...]

Og det arbejder den danske venstrefløj også på at indføre i danske skoler

Fra : Tim Petersen

Dato : 06-09-07 22:21

> [...]
message news:46e01cbc$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Politisk korekthed viser igen sit hæslige ansigt. Nu må man ikke bære en

LARMENDE!!!!!!!! Tavshed fra alle venstreorient-hylerne!!

Tim

Fra : Tony

Dato : 06-09-07 23:03

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote in
> message news:46e01cbc$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> LARMENDE!!!!!!!! Tavshed fra alle venstreorient-hylerne!!

Heheh, ja De som tier samtykker.

Tony