Dansk imam: Unge på Nørrebro er som unge m~
Fra : Tim Petersen

Dato : 06-09-07 15:32

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-07 15:51

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article334794.ece
>
> Han har faktisk ret.

Abdul Wahid Pedersen er en klovn, og hvis han har ret i noget er det et
tilfælde.

Og at påstå at harmløse autonome (som kan være utålelige) kan sammenlignes
med islamistisk fremmarch, er en proportionsforvrængning af de katastrofale,
som kun imam taqiyya kan finde på.

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-09-07 17:04

Martin Larsen wrote:
> [...]
> sammenlignes med islamistisk fremmarch, er en proportionsforvrængning
> af de katastrofale, som kun imam taqiyya kan finde på.

Pjat, - det siger han jo selv, dvs at der er stor forskel på proportionerne.
Det har intet som helst med taqiya at gøre. Han hævder ikke engang, at det:
"intet har med islam at gøre", og det skal han da roses for.

Han ved sikket ikke meget om islamismen, som han jo selv siger han ikke
"kigger på".

Hvis alle muslimer var som Abdul Wahid, så var der jo meget få problemer med
islam og dens udførelse i DK.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-07 17:49

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Pjat, - det siger han jo selv, dvs at der er stor forskel på
> proportionerne.

Prøv lige at læse Tims overskrift.

Nu gider jeg ikke citere AWP, men det er jo ikke unge mænd der finder på at
de vil være "martyrer" - det er imamer og "inspirerende" undervisning i
madrassaer, der er den primære tilskyndelse.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-07 18:12

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

[Abdul Wahid Pedersen]

> [...]
> "kigger på".
>
> Hvis alle muslimer var som Abdul Wahid, så var der jo meget få problemer med

Med undtagelse af utro kvinder, som han ønsker stenet, og frafaldne
muslimer, som naturligvis skal henrettes. Når der 'kommer' muslimsk
flertal her i landet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-09-07 19:13

"Per Rønne" wrote:
> [...]
>
> Med undtagelse af utro kvinder, som han ønsker stenet, og frafaldne
> muslimer, som naturligvis skal henrettes. Når der 'kommer' muslimsk

Det er jo ikke noget HAN ønsker, det er noget Allah ønsker. Med andre ord så
er han jo bare ortodoks muslim, og er nødt til at hævde han tror på hvert et
komma i Koranen.

Stening er jo iøvrigt ikke i den overleverede Koran - som bekendt blev
versene om stening ædt af en ged, og Allah var ude af stand til at genskabe
dem - stening er med i alle lovskolerne, men er noget som fx Tariq Ramadan
mener man skal kigge nærmere på, for at se om man kan omtolke denne
straffelov.

Iflg Ibn Ishaq havde jøderne stoppet med stening, men Muhammed genindførte
det, - vel for at glæde gud.

Ja, hvornår mon det muslimske flertal kommer? Skal vi helt hen til 2075?

Fra : @

Dato : 06-09-07 21:38

On Thu, 6 Sep 2007 18:04:27 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>Hvis alle muslimer var som Abdul Wahid, så var der jo meget få problemer med
>islam og dens udførelse i DK.

lige bortset fra stening af utro kvinder, drab på frafaldne og
amputering af tyve

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-09-07 22:49

@ wrote:

> lige bortset fra stening af utro kvinder, drab på frafaldne og
> amputering af tyve

Det er jo kun de færreste muslimske lande som bruger disse sharia-straffe,
og Abdul Wahid er ihvertfald ikke begejstret for dem. Derudover skal
muslimerne først blive majoriteten, - jeg tænke på hvordan det ser ud i dag.

Men der ER jo fine ting at finde inden for islam, - fx denneher fra
historikeren Tabari:

Tabari I: 267 "And Allah taught Adam all the names as follows: He taught him
the name of everything, down to fart and little fart."

Gud har virkelig fod på det hele, - Adam var iøvrigt iflg Koranen 30 meter
høj, så det må have været nogle kraftige "farts", han har kunnet forlyste
Allah med. Og Allah har jo humor kan man se af han bog, han har sikkert
tænkt at hvis de æder denneher, så vil de æde hvadsomhelst, - talende myrer
og fugle, arvelodder som ikke sammenlagt bliver til 100 pct, - der er mange
morsomme ting at fordrive en aften med.

Fra : Pernille

Dato : 10-09-07 09:32

> [...]
> med islamistisk fremmarch, er en proportionsforvrængning af de
> katastrofale, som kun imam taqiyya kan finde på.

Enig!
Et forsøg på at gøre problemerne med muslimske terrorister ubetydelige!
De to grupper kan ikke sammenlignes!
Den nøje planlagte terror, kan ikke sammenlignes med de kunster, som
drengerøvend finder på!