Overreaktion / USA advare mod dagens demon~
Fra : Peter Heide

Dato : 06-09-07 13:32

http://modkraft.dk/spip.php?page=nyheder-artikel&id_article=6213

5 mod 1 på at dagens demonstration bliver ganske fredelig. Folk er blevet
totalt hysteriske efter den lille sjat uro i lørdags.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-07 18:08

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> http://modkraft.dk/spip.php?page=nyheder-artikel&id_article=6213
>
> 5 mod 1 på at dagens demonstration bliver ganske fredelig. Folk er blevet
> totalt hysteriske efter den lille sjat uro i lørdags.

»Lille sjat uro« - havde beboerne ikke grebet ind og fået slukket et
bål, der var anbragt op ad muren til en beboelsesejendom, kunne
ejendommen være brændt, og ti-vis af mennesker mistet livet.

De autonome er totalt gak-gak, og de bør aldrig igen få et ungdomshus.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder B. Pels

Dato : 06-09-07 18:37

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> ejendommen være brændt, og ti-vis af mennesker mistet livet.
>
> De autonome er totalt gak-gak, og de bør aldrig igen få et ungdomshus.

Jo - de kan få Vestre Fængsel.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Per Rønne

Dato : 07-09-07 04:15

Peder B. Pels <peter@nospamplease.dk> wrote:

> Jo - de kan få Vestre Fængsel.

Jeg går ud fra, at du forestiller dig eneværelser [med mulighed for at
der sættes køjesenge ind, i tilfælde af pladsmangel, så der bliver palds
til 2-3 unge]. Eneværelser der låses udefra?

Livsvarigt ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder B. Pels

Dato : 07-09-07 14:11

> [...]

> sættes køjesenge ind, i tilfælde af pladsmangel, så der bliver palds til
> 2-3 unge]. Eneværelser der låses udefra?

Hvis de selv ønsker at blive der livsvarigt vil jeg klappe i hænderne.
Eller i det mindste til ungerne vokser op og lærer at respektere andres
ejendom.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-09-07 18:48

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> 5 mod 1 på at dagens demonstration bliver ganske >fredelig. Folk er blevet
> totalt hysteriske efter den lille sjat uro i lørdags.

Dine underdrivelser åbnbart ingen grænser.

Vil man opnå folks empati, må man først vinde deres sympati.
Jeg er bange for at de unge mennesker i denne sag
kommer hankeløs hjem.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen