Pakke fra CC
Fra : Peter eller Line

Dato : 06-09-07 18:12

Hej

Jeg har lige fået en lap fra Post Danmark. En pakke fra CC venter på mig på
posthuset. Jeg har 8 Mbit/512, og har ikke bestilt nogen opgradering. Nogen
der har modtaget en lignende mystisk pakke? Det er næppe en julegave, men da
jeg opgraderede min forbindelse på min anden bopæl kom der nyt modem der
kunne klare 20 mbit.

Venligst
Peter

Fra : Hans

Dato : 06-09-07 19:07

Peter eller Line wrote:
> [...]
> næppe en julegave, men da jeg opgraderede min forbindelse på min
> anden bopæl kom der nyt modem der kunne klare 20 mbit.

Måske en ny router grundet omlægning til ADSL2 på centralen?

Hans

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 06-09-07 20:24

"Peter eller Line" <peterline@mobilixnet.dk> wrote in

> [...]
> næppe en julegave, men da jeg opgraderede min forbindelse på min anden
> bopæl kom der nyt modem der kunne klare 20 mbit.

Kan nemt være en ny router til ADSL2 - hvis du er heldig er der også
forbedret uplink hastighed (det var der til mig).

Mvh. NKJensen