kan man skifte navn i outlok expres ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-09-07 20:35

uden at skulle skifte profil eller starte helt forfra ved at oprettet
det hele på ny ? hvis ja hvordan gør man det så ? jeg mener det navn
som folk kan se når de får en mail fra mig.

Fra : Max

Dato : 05-09-07 20:51

Hej

> det hele på ny ? hvis ja hvordan gør man det så ? jeg mener det navn
> som folk kan se når de får en mail fra mig.

Klik på Funktioner og så på Konti, vælg den konti du bruger, tryk
på Egenskaber og ret så navnet.

--
Mvh Max

Fra : Bjarne Chr

Dato : 05-09-07 20:49

"Punish the deed, not the breed." <not@home.se> skrev i en meddelelse
> uden at skulle skifte profil eller starte helt forfra ved at oprettet
> det hele på ny ? hvis ja hvordan gør man det så ? jeg mener det navn
> som folk kan se når de får en mail fra mig.
I funktioner / Konti /vælg Post og - eller News der vælger du egenskaber og
der kan du ændre dit navn.

--
venlig hilsen
Bc