Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Antal billeder taget med kamera
Fra : Carsten Brix

Dato : 03-09-07 09:02

Hej,

Jeg har lige købt et brugt Fujifilm finepix S3pro.
Ved du om jeg på en eller anden måde kan se, hvor mange billeder
kameraet har taget eller, hvor mange gange lukkeren har klappet.

Carsten

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 03-09-07 14:33

Kan du ikke se det når du taget et billede - altså hvad nummer i
rækken billedet får ??

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Carsten Brix

Dato : 03-09-07 19:27

www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk skrev:

> Kan du ikke se det når du taget et billede - altså hvad nummer i
> rækken billedet får ??

Jo selvfølgelig... Men jeg købte kameraet som brugt, og det har været
nulstillet indtil flere gange...

Carsten

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 03-09-07 19:39

"Carsten Brix" <cp@dkfoto.dk> skrev i en meddelelse

> Jo selvfølgelig... Men jeg købte kameraet som brugt, og det har været
> nulstillet indtil flere gange...

Kan være, at du kan se det i EXIF, hvis du åbner et billede i PS. På Nikon
D70 kunne man se antal eksponeringer der, kunne være en mulighed.

MVH
Thomas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-09-07 02:01

Thomas Sass Pedersen wrote:
> "Carsten Brix" <cp@dkfoto.dk> skrev i en meddelelse

> Kan være, at du kan se det i EXIF, hvis du åbner et billede i PS. På
> Nikon D70 kunne man se antal eksponeringer der, kunne være en
> mulighed.

Jeg har allerede tjekket, om jeg kunne se det i Photoshop CS2 via File info
og anvanced mode.
Desværre gemmer Fuji den slags info.. I hvert fald på et S2 Pro.
Derimod kan jeg se, hvor mange exponeringer, jeg har lavet med mit Nikon
D200.
Uha, det er snart blevet til 40.000 ...

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Carsten Brix

Dato : 04-09-07 09:55

Frodo Nifinger skrev:

> [...]
> Desværre gemmer Fuji den slags info.. I hvert fald på et S2 Pro.
> Derimod kan jeg se, hvor mange exponeringer, jeg har lavet med mit Nikon

Nu har jeg kun PS Elements 5og jeg kan ikke rigtig se noget i file info,
selv om at jeg vælger "advanced"

Carsten