Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S/H konvertering - hvordan?
Fra : Jesper

Dato : 02-09-07 18:25

Hej.

Måske et dumt spørgsmål - men alligevel:

Jeg har PS 4 Elements - hvordan laver jeg en "rigtig" konvertering af et
farvefoto til S/H ? Hvilke funktioner skal jeg benytte?

(Har ved en fejl fået sendt samme spørgsmål i gruppen Billedsnak)

Mvh

Jesper

Fra : CanonBonke

Dato : 03-09-07 16:08

"Jesper" <christop@post1.dknet**.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
konvertering af et
| farvefoto til S/H ? Hvilke funktioner skal jeg benytte?
|
| (Har ved en fejl fået sendt samme spørgsmål i gruppen

Der er 2 enkle metoder. Efter hukommelse:
Image / Mode / Greyscale eller
Image / Adjustments / Desaturate
Jeg har ingen Elements installeret i øjeblikket, men jeg vil tro
disse retningslinjer kan hjælpe

mvh Knud