HP Pavilion M8081 PC + skærm
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 15:00

Jeg er blevet tilbudt nedenstående "medarbejder PC" til ca.11.000,- før
skat.
Incl. 3 års gratis support og 3 års garanti hente/bringe.
Er det et fornuftigt tilbud der er værd at gå efter?

HP Pavilion M8081 PC
a.. Microsoft Vista Premium
a.. AMD 64 X2 Processor 5000+
a.. 3 GB DDR2 400Mhz RAM (2x1GB+2*512)
a.. 500 GB SATA HD (7200rpm)
a.. GF8600 Grafikkort med 512 MB dedikeret og op til 1280 MB total
a.. 15-i 1 hukommelseskortlæser
a.. 320GB Eksternt Personal Media Drive
a.. DVD-brænder (Double Layer DVD+/- RW 16x) m/Lightscribe
a.. 10/100 netkort
a.. IEEE 1394 FireWire® Interface
a.. TV - tunerkort (analog og DVB-T)
a.. HP Mediacenter Fjernbetjening
a.. Wireless LAN 802.11 b/g

HP w2207v - 22" LCD skærm
a.. 1680x1050 widescreen opløsning
a.. HP BrightView teknologi
a.. VGA (analog) input
a.. "My Display" set-up software
a.. Vip og tilt
a.. EasyClip
a.. Integrerede bagudvendte højtalere
a.. 5ms responstid
a.. 300cd/m2 lysstyrke

Medfølgende software
a.. Microsoft Works 8
a.. Microsoft internet explorer 7,0
a.. Windows Mail
a.. Adobe Acrobat Reader 7,0
a.. Windows Media Player
a.. HP Photosmart Essential,
a.. Windows Photo Gallery
a.. Windows Movie Maker
a.. Windows DVD Maker
a.. Roxio Creator Basic
a.. Roxio MyDVD Basic

--
mvh kajo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-09-07 17:07

"kajo" <...> skrev i en meddelelse
> Jeg er blevet tilbudt nedenstående "medarbejder PC" til ca.11.000,- før
> skat.
> Incl. 3 års gratis support og 3 års garanti hente/bringe.
> Er det et fornuftigt tilbud der er værd at gå efter?

<snipper lige specs fra>

HP går man sjældent fejl af og med 3 års support/garanti så er det faktisk
rimeligt billigt.
Dog ville jeg lige undersøge den der "før skat" ting, du kan risikere at
komme til at betale alt for meget.
Min kæreste fik engang en IBM maskine som medarbejder PC, fin fin computer
dengang.
Men den endte altså med at koste omkring kr 28.000 hvor den ved kontant
betaling kun ville have kostet omkring kr 15.000.
Så undersøg den endelige pris, det er faktisk den der har mest at sige om
det er et godt køb eller ej.

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 20:10

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Dog ville jeg lige undersøge den der "før skat" ting, du kan risikere at
> komme til at betale alt for meget.

11.000,- skulle være den endelige pris (36 mdr. a ca. 300.-), hvorefter pc
kan kan fås til ejendom for ca. 2 mdrs. betaling - kr. 600.-

--
mvh kajo