E-Mail
webnoob 5265
Xnews --> Ikon?
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 10-07-01 00:52

Hej NG

Jeg er lige begyndt at bruge programmet Xnews i stedet for Outlook Express.
Jeg sad og læste nyhedsgrupper da jeg kom til at se et ikon i baren lige
over teksten (jeg kører med horizontal split) helt i venstre side. Hvad
skal dette ikon gøre godt for? Har det noget at gøre med hvilket program
teksten er skrevet i eller hvad?

På forhånd tak!

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Morten Ovi

Dato : 10-07-01 08:12

Sjov <---- sagde du svin? hæhæ

http://www.geocities.com/quazar_nl/winface/

--
Morten Ovi - www.ovi.dk - morten@duh!
Vil du se noget åndssvagt? www.i386.dk

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 10-07-01 13:37

>Sjov <---- sagde du svin? hæhæ

LOL! Nææh det gjorde jeg faktisk ikke, men mange tak for hjælpen.. :)

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 10-07-01 14:11

Anders Jacobsen <anders.jacobsen@mail.dk> wrote in

> LOL! Nææh det gjorde jeg faktisk ikke, men mange tak for hjælpen.. :)

Nu prøver jeg altså lige!

Fra : Morten Ovi

Dato : 10-07-01 17:05

Anders Jacobsen wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Nu prøver jeg altså lige!

Virker jo fint, men lav din egen...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-07-01 19:28

j2elsej2fs001@sneakemail.com (Morten Ovi) wrote in

> Virker jo fint, men lav din egen...

bare fordi man er en nørd, der lever på DTU betyder det jo ikke, at alle
andre kan finde ud af det, vel ?

.... anyway ... hvordan får man XNews til at highlighte indlæg med en bestemt
afsenderadresse i ? Jeg forestille mig, at det skal virke på samme måde som
indlæg highlightes på, når der kommer svar på et af mine indlæg (når det en
sjælden gang sker ...

--
I wrote to George W. Bush - see why at
http://stocholm.dk/emailgeorgewbush.asp

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 10-07-01 21:28

Jesper Stocholm <spam@stocholm.dk> skrev i

> anyway ... hvordan får man XNews til at highlighte indlæg med en
> bestemt afsenderadresse i ?

Du skal bruge score muligheden i Xnews. Dvs. score.ini i XNews mappen
skal redigeres.

Du skal indtaste noget lignende:

% Alle grupper påvirkes
[.]
Score:: 1000
   From: <navn>
   From: <email adr.>

1000 Kan naturligvis erstattes af andre værdier men kig i
dokumentationen til XNews.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Morten Ovi

Dato : 11-07-01 04:39

Jesper Stocholm wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> bare fordi man er en nørd, der lever på DTU betyder det jo ikke,
> at alle andre kan finde ud af det, vel ?

Hvis man er kommet så langt, så er det vel ikke uoverskueligt at gøre
det sidste færdigt?

Desuden: Mig - en nørd? Lad os nu prøve at komme ud over
offentlighedens synspunkt på DTU.