Anmeldelse af fantastisk thai-mad til fest~
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-09-07 11:06

Hej

I går var jeg gæst ved et bryllup, hvor maden var så fantastisk, at
jeg er nødt til at fortælle om den.

Brudeparret har rejst meget i Thailand, og derfor var det indlysende
at maden skulle være fra Thailand. Vi var naturligvis spændte, men
allerede da vi kom til feststedet duftede det så dejligt fra køkkenet.

Maden var så lækker, at jeg var glad for at der var blevet sagt, at
man altså ikke bare gik to gange til buffeten, men mange gange. :)

Der var stærkt mad, der var mild mad, men alt lavet på stedet samme
dag med friske grøntsager.

Så skal du holde fest, og vil du have noget utraditionelt, så kan jeg
varmt anbefale disse mennesker. Og så synes jeg ikke engang det er
dyrt. 6 retters buffet for 50 kuverter koster 248 kroner pr. person.
Alt bliver lavet fra bundet, der er en introduktion til maden,
buffeten bliver passet og køkkenet bliver afleveret skinnende rent
bagefter.

Jeg sender gerne en mail med deres hjemmeside, hvis nogen er
interesseret.

Mvh Trine, som ville ønske, at hun havde kunnet spise lidt mere...

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Heidi

Dato : 02-09-07 13:38

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Jeg sender gerne en mail med deres hjemmeside, hvis nogen er
> interesseret.

Der sker vel ikke noget ved at sende et link i gruppen?
Men hvis ikke du vil det, så vil jeg meget gerne have det pr. mail -
adressen virker.

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 02-09-07 13:44

Heidi wrote:

> Der sker vel ikke noget ved at sende et link i gruppen?
> Men hvis ikke du vil det, så vil jeg meget gerne have det pr. mail -
> adressen virker.

Undskyld det gør den ikke alligevel (eller dvs. adressen er god nok, men
jeg har bare ikke systemet sat op til at hente mail på den).
Du må gerne sende linket på junk (at) fjomp.com
i stedet for - tak!

--
Heidi

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-09-07 14:14

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> writes:

> Der sker vel ikke noget ved at sende et link i gruppen?

Næ, det gør der vel egentlig ikke. Jeg har jo ikke nogen interesse i
det, andet end at andre bør smage også.

http://www.thaihouse.dk/

Mvh Trine

Fra : Heidi

Dato : 02-09-07 14:28

Trine Kornum Christiansen wrote:

Tak for linket, også pr. mail. Nu ved jeg hvad vi skal have når vi næste
gang skal holde fest i det lille hjem! (Hvis ellers de stadig eksisterer
om 5-6 år...)

--
Heidi

Fra : Tine