mailadresser og netbasis
Fra : Tom Lund

Dato : 02-09-07 09:45

Jeg har et netbasis abonnement hos TDC. Det kan maksimalt indeholde
mails på ialt 10 mbm. Det kan ikke umiddelbart udvides, idet jeg har
et andet abonnement gennem min antenneforening via Dansk Kabel TV med
IP telelefoni og mailboks. Denne bruges af min kone og er nu udvidet
til 250 mb.

Jeg vil gerne beholde min gamle mailadresse på mit netbasisabonnement,
men har brug for at udvide det til de 250 mb eller lignende.

Det skal helst være på en måde så vore mails ikke går ind i samme
mailboks.

Er der en løsning på dette?

vh
Tom

Fra : Madsen58

Dato : 02-09-07 17:30

Tom Lund wrote:
> [...]
> men har brug for at udvide det til de 250 mb eller lignende.
>
> Det skal helst være på en måde så vore mails ikke går ind i samme

Ikke ved tdc:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=10937

Så den eneste mulighed er at videre sende den til en anden adresse med mere
plads.
--
Hilsen Madsen

Fra : Tom Lund

Dato : 02-09-07 19:37

Madsen58 <madsen58@hotmail.com> skrev:

>Ikke ved tdc:
> [...]

Tak Madsen
Det var ikke særlig opløftende.
vh
Tom

Fra : Madsen58

Dato : 02-09-07 20:01

Tom Lund wrote:

> Tak Madsen
> Det var ikke særlig opløftende.
> vh
> Tom

Har selv søgt efter om de evt havde en løsning hvor man kunne betale sig til
mere plads men det har jeg ikke kunne finde.

--
Hilsen Madsen