Beslam-pilgrimsfærd kræves af Putin
Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-07 23:12

Beslam-pilgrimsfærd kræves af Putin

Religiøse ceremonier fortjener FORAGT når de intolerante middelmådigheder
kræver dem af deres medborgere.

Fjolser i Rusland kræver at Putin skal rejse til en fjern skole hvor
terrorister tvang rødhær-skytter til at dræbe lidt rigeligt for at
tydeliggøre at MAN FORHANDLER IKKE MED GIDSELTAGERE

Fordi Putin er klog, oplever hans kloge land ikke Danica White skandaler

Fjolserne påstår at kun ved at rejse til Beslam kan Putin vurdere en fjern
fortids hændelse. Sludder. Statistik om skudofre og den aftagende
muslimterror-aktivitet efter russernes klogskab, er al den viden som
behøves. Intet positivt opnås ved pilgrimsrejser. Kun turismens
pilgrimsrejser fx til Coloseum i Rom har positive aspekter - mellem
seværdighederne fik vi fin billig vin.

Nørrebrofestival i disse dage søger at helliggøre 1.3.07 hvor rotter
gassedes ud af Ungdomshuset - i et kommunalt telt overfor min have prækedes
at ingen tør forsvare Faderhuset, men jeg kunne ikke få taletid til at
forsvare Faderhuset - tsk tsk.