Muhamedaner-Barbie
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-07 18:28

Fra : Thomas M

Dato : 01-09-07 19:21

Kim Frederiksen skrev:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8105186.html
>
> Skal man le eller græde?

Over hvad?

Fra : TBC

Dato : 01-09-07 19:37

On 1 Sep., 19:28, "Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg
coffeeshop.dk> wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8105186.html
>
> Skal man le eller græde?

De frie komercielle kræfters årvågne påhit om hvad der er at hente
profit på, giver ofte mulighed for begge dele. Så det bestemmer du
selv.

Jeg vil dog mene at ting som salg af landminer, eller morsomme
tegneseriehæfter er langt mere oplagte bud på noget at "grine" eller
"græde" over, end ovenstående oplagte komercielle påhit.

TBC

Fra : Pjensen73

Dato : 01-09-07 19:44

Den Sat, 01 Sep 2007 19:28:26 +0200 skrev Kim Frederiksen:

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8105186.html
>
> Skal man le eller græde?
>
> /Kim

Hvad med en Muhammed dukke med en bombe i turbanen?

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 01-09-07 21:31

Pjensen73 tastede følgende:

> Hvad med en Muhammed dukke med en bombe i turbanen?

Kommercielt tror jeg ikke at den ville være det helt store hit i de
varme lande, men jeg havde samme tanke.
Festlig ville den være, det er helt sikkert!
Kai

Fra : Pnic \(back after re~

Dato : 01-09-07 20:24

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:46d9a138$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8105186.html
>
> Skal man le eller græde?
>
> /Kim

Den der Muslimske Barbie dukke har da et pænt ansigt!
Det kan man da se at den har!

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-09-07 23:27

Den Sat, 01 Sep 2007 22:30:41 +0200 skrev Fister Løgsovs:

> [...]
> varme lande, men jeg havde samme tanke.
> Festlig ville den være, det er helt sikkert!

Mon ikke der kunne sælges en hel masse herhjemme?