50% af mænd har tisset i håndvasken
Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-07 01:12

TV bringer statistik uden kilde - og selv hvis der var viden om hvordan den
såkaldte viden var opnået, er det så til at tro på?

Der har sjældent møde vidner på hændelserne - ligesom med
holocaustgasningerne.

Hvis interviewede synes det lyder dumt at svare nej, svarer de ja.

At hensyn til egen indre domstol svarer folk hvad lyder smart og ikke hvad
er sandt. Når ingen kontrol, hvorfor så være ærlig?

Men faktisk er det så oplagt at afprøve noget ufarligt nyt uden
bivirkninger, at jeg gætter at halvdelen af mænd har prøvet at spare en tur
ud til trækogslippet. HVad tror du?

Læger jeg viste min artikel til Ugeskrift for Læger om at tisse i sin seng i
et marmeladeglas, svarede ofte at Alle Mænd Finder Løsning Selv
- hvis de har inkontinens, dvs sjatpisser og ikke orker at rejse til toilet
hver gang, især om natten
En præst fortalte at han ofte havde tisset i ølflaske - svært at ramme vil
jeg mene, når man er svagpisser, altså uden stærkt tryk på strålen

At tale åbent om det ulækre, er løsning på det sociale problem som det er ,
at folk på plejehjem fordømmes på lidt lugt.
Det er jo uden epidemirisiko så SLAP AF og tal åbent og ærligt om alt.

Meget plejehjemspersonale kunne spares, hvis vi kunne droppe tabuerne og
være saglige og dermed mindre snerpet-fordømmende.
Man får ikke ondt i næsten af lidt pis-lugt
Det er alarmerende hvis man frygter fordømmelse - helt som en
olie-mangler-lampe i bil er slem hvis sand - men hvis man ved at lampen
lyder uden grund, er man ligeglad.

Bruges marmeladeglas med låg, kan lugtgener helt undgås - læs: lugt helt
undgås. Det generer ikke rigtigt - blot har vi lært at bekymre os
overdrevent.