Dansk Bredbånd og newsserver?
Fra : Sven

Dato : 01-09-07 21:41

Hej.
jeg har i fredags fået installeret fibernet, og har derfor nu Dansk Bredbånd
(10/10 mbit). Selve internettet kører rigtig fint, og der gik under 10
sekunder fra jeg bestilte via fiber-portalen, til Dansk Bredbånd havde
oprettet mig, og givet mig adgang til Internettet. Det kan vist ikke gøres
hurtigere. Lørdag modtog jeg ordrebekræftelse fra DB med login oplysninger
til email og hjemmeside, og jeg oprettede fluks en email-adresse. Det kom
også i gang omgående. Men ... jeg kan sgutte finde nogen oplysninger om en
nyhedsserver. Med al den hastighed, og med al den registrering, har DB så
ikke fundet plads til en newsserver? Jeg er ligeglad med binære grupper, men
jeg vil meget nødig undvære alle dk. tekst-grupper, som jeg har været vant
til at bruge via Cybercity.

Sven

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-09-07 21:43

Sven skriver:

> Men ... jeg kan sgutte finde nogen oplysninger om en
> nyhedsserver. Med al den hastighed, og med al den registrering, har DB så
> ikke fundet plads til en newsserver?

Det er såmænd meget normalt for nyere "hurtige bredbåndsudbydere".

> Jeg er ligeglad med binære grupper, men
> jeg vil meget nødig undvære alle dk. tekst-grupper, som jeg har været vant
> til at bruge via Cybercity.

dotsrc.org....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-09-07 22:07

On Sat, 1 Sep 2007 22:40:54 +0200, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> Men ... jeg kan sgutte finde nogen oplysninger om en nyhedsserver. Med al
> den hastighed, og med al den registrering, har DB så ikke fundet plads til
> en newsserver?

Nej.

> Jeg er ligeglad med binære grupper, men jeg vil meget nødig undvære alle dk.
> tekst-grupper, som jeg har været vant til at bruge via Cybercity.

Se på http://news.sunsite.dk/

-A