E-Mail
webnoob 5265
windows mail
Fra : reno

Dato : 01-09-07 16:12

Jeg har fået en mail i mit windows vista mail program, når jeg vil slette
den kan jeg det ikke, der kommer en meddelelse der siger at der er sket en
ukendt fejl. hvordan får man den slette uden at formatere hele harddisken.På
forhånd tak.

mvh. reno

Fra : Carl Drud

Dato : 01-09-07 16:22

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express/msg/db79292553e2adcc?hl=da&

--
Carl

Fra : Niels Poulsen

Dato : 01-09-07 16:34

http://www.business.dk/article/20070827/techmobil/108261031/

--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : reno

Dato : 01-09-07 19:32

Det er en mail fra thansen, men der er ikke noget indhold i mailen kun
overskriften.

Mvh. reno

Fra : Carl Drud

Dato : 01-09-07 20:27

On 2007-09-01, reno wrote:

> Det er en mail fra thansen, men der er ikke noget indhold i mailen kun
> overskriften.

På eget ansvar:

http://www.tech-recipes.com/rx/2270/vista_what_to_do_when_you_cannot_delete_a_message_in_windows_mail

P.S. Det er god netikette at skrive sit svar under den citerede tekst.
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/usenet/brox.html

--
Carl

Fra : reno

Dato : 03-09-07 10:42

> [...]
>
> P.S. Det er god netikette at skrive sit svar under den citerede tekst.

Det har jeg prøvet, men kan ikke slette den.
mvh reno

Fra : reno

Dato : 03-09-07 11:16

"reno" <leomastek@mail.tele1.dk> skrev i meddelelsen

> "Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i meddelelsen

> Det har jeg prøvet, men kan ikke slette den.
> mvh reno Har lige fået det slettet, det hjalp.
mange tak for svarene.
mvh. reno